Online-vragenlijst, student in nood, help me a.u.b.

Santa X

Nieuwkomer
Hoi Iedereen,

In verband met afstuderen heb ik een online-vragenlijst over audio-software gemaakt. Helaas hebben tot nu toe erg weinig mensen deelgenomen aan de enquête. Je kunt er trouwens ook iets bij winnen! Help me a.u.b. en doe mee.

Hier de link naar de vragenlijst

Alvast heel erg bedankt!
Santa

misschien handig om ff aan te geven hoeveel vragen er in totaal zijn?

Tja, eerst is er een vraag of ik NI software gebruik. Antwoord neen. En daarna moet ik verplicht invullen op welk OS ik die software dan gebruik. Dan is het einde invuloefening...

Dus misschien ook handig voor de rest van de potentiele-invullers om te weten dat het dus geen enquete is over audio-software in het algemeen, maar dat je al niet voorbij scherm 1 komt als je niks van NI hebt.

sorry ik kap ermee. dit kost me echt teveel tijd.

Sommige vragen zijn dubbel volgens mij:

vraag 1: If I have a problem with a Native Instruments product, other Native Instruments users would help me out

vraag 2: Native Instruments product users support each other

En sommige heb ik echt mijn vraagtekens bij:

Native Instruments is a cool company
Native Instruments is a company with style
Native Instruments is a nice company
Native Instruments is an unfriendly company

Zitten echt allemaal tegen het dubbele aan. Als ik bij nice company 'disagree' invul vul ik bij unfriendly company natuurlijk weer 'agree' in.

Was de poll kleiner geweest dan was die waarschijnlijk voor veel invullers ook een stuk boeiend/minder irritant geweest. Ik haak nu halverwege af.

Maar goed, succes ermee.

Origineel geplaatst door waxx
dat is een manier van vragen, soms zeggen mensen niet wat ze denken als je een vraag 1 x stelt. Door de vraag op een andere manier te stelllen kan je soms zien wat de echte mening is.

Daarom komen sommige vragen lichtjes gewijzigd terug.

het principe van controle-vragen is idd duidelijk, maar het mooie van een online vragenformulier is toch dat je in realtime bepaalde vragen kunt weg laten vallen afhankelijk van het antwoord dat op een bepaalde vraag wordt gegeven...... daar zou je zeker nog wat winst kunnen behalen

Het lijkt me meer op een projectje van een psychologie /sociologie student dan op een enquete voor NI.

-C-

Origineel geplaatst door omc
Hij is ook volledig in het engels, wellicht niet voor iedereen volledig te begrijpen dus.
Aan de andere kant wel geschikt voor de internationale community. Overigens ben ik het met je eens over de "controlevragen" - andere manier? Nee, gewoon omdraaien en dan verwachten dat je het tegenovergestelde antwoord krijgt, da's alleen controle op automatische randomizer-scriptjes. Ook vind ik sommige vragen zoals "Is Native Instruments an extrovert company" een behoorlijk hoog "WTF?" gehalte hebben.

Origineel geplaatst door sjeijk
vraag me af in hoeverre dit door een 'student' is opgezet. lijkt me meer van NI
NI zou het beter aanpakken... en op hun eigen site zetten.

Ingevuld,

aantal vragen viel mee. Wel de standaard "oh nee wat een vraag, mijn antwoord staat er niet bij"-gevoelens die bij dit soort enquetes altijd de kop op steken.

De vragen over illegaal gebruik van audio-software waren fantastisch!

"Users are justified to use illegal copies of audio software"
"I know a lot of people that use illegal copies..."
"It is morally acceptable to use illegal copies..."

-diskonext

Back