Gespot bij Blokker

Een simpelere manier om te beginnen met noten lezen en begrijpen is er volgens mij niet
:doei:

Attachments

• gespot bij blokker.jpg
    gespot bij blokker.jpg
    146,8 KB · Bekeken: 104
Laatst gewijzigd:
lachen

lachen

Misschien nog wel een van de meest goed kope synth op dit moment :D

Havelock

Re: lachen

Re: lachen

Origineel geplaatst door Havelock
Misschien nog wel een van de meest goed kope synth op dit moment :D

Wordt misschien wel de nieuwe Hype in the "low budget" range

Kan ik eindelijk een synth op mijn verlanglijstje voor de Sint plaatsen. Wie had dat ooit gedacht?

ja, ehrm, heb hem dus gekocht...zit nog in verpakking en dus nog niet uitgeprobeerd. Maar goed, hij dient bij mij als interieuropvulling. Wie weet dat ik straks een nieuwe tb303 rage op gang zet.. geluid is geweeeeeeeeeeeeeldig:D

pfff... Je zal maar een kind hebben, komt ome Japie met dit kado aanzetten.......daar gaat je rust..... =(

Doet me denken aan die kikker-synthjes...

Axel

iemand een pic van?

87390-frogkeyboardbody.jpg

Origineel geplaatst door Flesje
pfff... Je zal maar een kind hebben, komt ome Japie met dit kado aanzetten.......daar gaat je rust..... =(

Het kan erger hoor; ik bladerde laatst een speelgoedboekje door (okee, ik was hem eigenlijk nauwgezet aan het bestuderen :L ) en daar stond een compleet drumstel in voor weinig. Als je echt aan iemand een hekel hebt...haha!

Maarre, als je zo'n drumstel nu proper miked, zou je er nog iets mee kunnen in een of andere vage produktie? Of kan je dan net zo goed op een natte krant gaan slaan?

Origineel geplaatst door Zoidsity
87390-frogkeyboardbody.jpg

Ik had het meer op die belletjes versie,
met die bekjes die open en dicht gaan...

Maar dit is toch ook hartstikke lief speelgoed...

Zou er zo een kleine voor gaan maken...

Axel

:erm: 'k Weet welke je bedoelt, maar die kon ik zo gauw nie vinden..

Er gaan geruchten dat ze bij blokker bezig zijn met een software update. Een moog-filter en tb-303 emulatie behoren tot de toevoegingen. Verder kunnen waarschijnlijk ook alle settings weggeschreven worden via SysEx en wordt door slim schuiven met dsp de polyfonie wat opgekrikt. Hou http://www.blokker.nl/ in de gaten!

OS-update 1.21 is nú online (toch uit de Access-fabriek?!)

Update bevat o.a.: 357 nieuwe Patterns, 181 nieuwe Patches, 5 extra drumkits en 18 Bugs zijn fixed!

:dubbel:

Origineel geplaatst door Flesje

Dat doe ik dus ALTIJD !
In het kader van "je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen" geef ik ieder kind waarbij ik op de verjaardag verschijn een muziekinstrument.

om ervoor te zorgen dat NIEMAND mij ooit terug kan pakken, begin ik niet aan kinderen

Origineel geplaatst door gemmetje

om ervoor te zorgen dat NIEMAND mij ooit terug kan pakken, begin ik niet aan kinderen

:dubbel:

Back