• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha seq.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Heb hier een Yamaha QX5FD sequencer liggen. Is een 8 spoors sequencer met floppydisk. Handig te bedienen, werkt goed voor midi sequences, jams, loops en drumpatterns of bass/synth lijntjes. Kan ook meer met diverse maatsoorten. Heeft floppydrive voor die oudere floppydisks van rond de 700 kb. Kan je je patterns op opslaan. Is denk ik ookt e vervangen met een normale floppydisk van 1.44 mb :) (Weet ik niet zeker)

Apparaat is optisch iets minder aan de randen. Daar is de verf wat vanaf gesleten. Apparaat werkt gewoon perfect, backlite werkt zeer goed (geeft aardig wat licht) en tevens ook alle knoppen. Functies zijn goed te lezen. Zit standaard netsnoer aan.
Heb er geen manual bij maar deze is vanaf de yamaha site te downloaden en kan je zo de link geven of eventueel deze op cd meegeven.

Gebruik hem eigenlijk nooit aangezien ik cubase gebruik voor sequencing en ik toch voor patterns de 303 gebruik als het meer dat soort geluiden al zijn. (Werk voornamenlijk met loopazoid als drumsampler dus dan is het in cubase veel makkelijker voor mij) En hij staat de stroomrekening onnodig hoog te maken alsmede ruimte in te nemen en stof te happen :)

prijs: euro of 75?

[EDIT]

[EDIT]

Vergeet nog even wat...

Mag geruild worden tegen of een goed werkend scherm van een Esi 4000 ;) Of een leuk effectenbakje (liefst analoog) met rotary, chorus, reverb en delay (zoals die boss bakjes van een halve rackspace breed. was iets met 50 en 70)

anders word het geld bijgelegd voor de JD990:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back