• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil K2500 Sampler Rack plus cdROM- en MO drives

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hubert

Nieuwkomer
Ik heb te koop een mooie Kurzweil K2500RS Sampler Rackversion
Het is een top machine en dat meen ik.
Het filter is nog steeds ongelooflijk, en de modulatiemogelijkheden zijn ongekend.
Ik zal bv. node de funktie missen om in een oogwenk dezelfde cutoff controllerdata negatief toe te wijzen aan het volume, de perfecte compressie als het ware.
Laat staan de weirdere dingen als clockwaarden gebaseerde mod sources, en de zgn. fun modulatie bron gebaseerd op wiskundige basis formules,

64 MB RAM, mét TEAK MO drive met gebruikte én nog nieuwe mo-disks, plus AKai cd lezende Yamaha D2 SCSI CDROM drive.
SCSI kaartje voor de Mac indien gewenst.
Alles in perfecte staat, doos, manual, aankoopbon, hi quality cannon (insert) jack bekabeling op alle outs.
Te gekke machine, maar ik moet kiezen jammer genoeg :-)
bij belangstelling, mail me, € 1100,- all-in lijkt me heel ok.
cheers :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back