• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

sherman filterbank II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ok jongens, de filterbank is dus in nieuwstaat (rookvrij studio)

Kasterlee ligt 40 KM onder Tilburg bereikbaar via A'pen, Breda->Hoogstraten, Tilburg of Eindhoven.

Ik heb 5 reacties en ben van de gewoonte de eerste is eerst dus:

1. Acidfever
2. Thoraval
3. Dj Ruffryder
4. 100%
5. DJ Adrenalin

Ik zal zo snel mogelijk de volgende kandidaat op de hoogte brengen moest Acidfever/ .. niet meer geïnteresseerd zijn. Van de mensen die zoieso nu al niet meer geïnteresseerd zijn (te ver) had ik dat ook graag geweten.

De reden dat ik de filterbank wegdoe is omdat ik hem niet gebruikt. Het is een extreem bakje en klinkt nogal ruw/ruig , zeer goed voor dingen te oversturen of compleet te verneuken, minder goed om gewoon een mooi zacht romig sausje te geven ;)

Heel dat heen en weer gemail schiet niet op.

De eerste die mij nu mailt kan de Sherman komen oppikken in BELGIE!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back