• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

akai mpc60 II, incl scsi, OS 3.10 en max.memory

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Thom Huisman

Ingeburgerd
Te koop: akai mpc60 II. Scsi uitbreiding, maximum memory en nieuwste OS van Roger Linn: OS 3.10 (grotendeels gelijk aan het OS van de MPC 3000). Zeer vette bak, met de beroemde 12 bits sampler aan boord.

Ik heb deze mpc60 II net gekocht in de USA; sterker nog: ik moet de mpc nog ontvangen (komt deze week). Ook zit er bij: een externe scsi harddisk, een externe scsi zipdrive met zips en een externe scsi cd rom speler (met een paar sample cd's). Volgens opgave van de verkoper is de mpc in prima staat (zo ook het schermpje). Manual zit er ook bij.

Reden van verkoop dan toch? Zeer simpel: plots opgetreden geldgebrek (belastingdienst). Dat betekent ook dat ruil helaas geen optie is.

Prijs? Dezelfde prijs die ik voor het totaal pakket heb betaald, derhalve € 895,00. Natuurlijk kun je het apparaat voor de verkoop eerst uitgebreid bekijken. Let wel: afgezien van filters en geheugen, heb je een mpc3000, maar wel met de vetste 12 bits sampler.

Veel kijkers. Ik heb hier een aantal foto's van de mpc.

Om een aantal geinteresseerden tegemoet te komen, verlaag ik de prijs naar 795 euro! Alleen het OS 3.10 en de scsi kosten al bijna de helft! De externe scsi cd rom is trouwens een plextor.

Ik ben er nog wat vergeten bij te zetten. Ik heb ook nog een MFC42 analoge filterbank hier liggen, manual is erbij. Praktisch nieuw. De koper krijgt deze er bij voor 145 euro!

Los verkoop ik dit filter voor 175 euro.

Schopje. Bij de analoge filterbank zitten overigens ook brackets, om deze aan een mpc te kunnen bevestigen. Deze kosten los rond de 40 euro.

Ik heb de mpc inmiddels binnen. Deze is werkelijk in nieuwstaat, en alle functies/knoppen werken perfect.

Diegene die voor het hele pakket (mpc, alle randapparatuur, mfc42 filterbank en brackets) 895 euro biedt, heeft een deal.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back