• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha SK-10 string ensemble

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Leuk eenvoudig analoog bakkie voor strings en orgeltjes. Ziet er nog knap uit. Klein defect : volume potmeter (geeft alleen nog maximaal volume uit, maar kraakt niet).

Dit is het enige plaatje wat ik ervan op het web kon vinden :

sk10.jpg

Eventueel te ruil tegen 100% werkend voiceboard voor een Yamaha CS-60 ;)

en stel niet ruilen, hoeveel moet ie dan kosten?

Mijn SK10 heeft het geluk gehad om geadopteerd te worden door Marcel D. Moge het beestje een lang en gelukkig leven leiden door het ensemble effect van zijn Solina :)

Dit alles voor de prijs voor 1 Yamaha CS60 voiceboard+montage+gezellige avond+nazorg ;)

Even in navolging op deze koop, ik sta ook op het punt om een SK10 te kopen....maar wilde graag weten of iemand van jullie toevallig ook een opname (mp3'tje) van het instrument heeft.

Ik heb namelijk nooit het geluk gehad eens op een SK10 te mogen spelen....alleen veel goeds over gehoord.

Groeten,

Rutger

Hey Marcel,

cooll! Dankjewel, klinkt leuk!

Beetje scherp randje aan het gehele geluid, valt dat met die brilliance-knop nog wat bij te schaven? Of smeer je dat dicht met effecten? Ik ben wel van plan er een multi-effect op aan te gaan sluiten.

Wat zijn de dingen waar jij het instrument voor gebruikt? welke stijl muziek?

Groeten,

Ritger

Origineel geplaatst door Rutger19
By the way......Jarre-fan ofzo? :okdan:

Volgens mij is MarcelD gewoon Jarre himself ;)

Zelfs die Engelse immitatiegroep kan niet aan MarcelD tippen.

BTW: wat klinkt dit lekkkkkkkeeeeeeeer, ik zou het niet verwachten van zo'n 'oude' bak :okdan: , dat geluid tover ik alvast niet zomaar ff uit m'n Z1

Ik denk wel, Hover, dat als je de geluiden van een SK10 goed live zou willen gebruiken er toch wel een en ander aan effecten overheen moet, tenzij je puur in je eentje gaat zitten Jarren....

Als je in je Z1 een soort van analoge string zit is dit er al zo ongeveer bij ingebakken. Maar daardoor klinkt het meteen een stuk platter.

Ik begin steeds enthousiaster te worden over die SK10....zou dat goed of slecht zijn?

Groeten,

Rutger

Yep, ik ben een Jarrofiel :) Vorige week zaterdag ben ik ook in Denemarken geweest en heb daar genoten van een fantastisch concert en in mindere mate van de modder en de klunzige organisatie.

Ik gebruik die SK10 met veel effecten (phaser/delay) en soms gooi ik 'm zelfs door de eminent string om een hoogpolig ensemble tapijt neer te leggen :)

Dat mp3'tje is ingespeeld met de brilliance helemaal open.
Al met al een zeer bruikbare plastiek string. Ik weet zeker dat er veel plezier mee gaat hebben.

Volgens mij is MarcelD gewoon Jarre himself
Dank je Hover :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back