BCF2000 en Cubase SE

jvd88

Nieuwkomer
Hallo Forum,

Ik heb net de Behringer BCF2000 aangeschaft en geprobeerd de boel aan de praat te krijgen in Cubase SE.
In eerste instantie heb ik de Generic Remote geprobeerd, geen resultaat, ook de Mackie control werkt niet.

Ik zie wel activiteit op de leds van de BCF2000 wanneer ik een fader of zo beweeg in Cubase. Dus dat werkt wel.

Alleen de faders doen niks op de BCF2000, ook de waardes veranderen niet.

Iemand enig idee hoe je dat ding volledig kan laten functioneren met Cubase SE ?

De BCF2000 heeft de nieuwste Firmware en Xp heeft de laatste USB midi drivers van Behringer.

MEt groet

Joep

Hou ook even rekening met midi feedback, staat in de beschrijving van de laatste firmware update.

Adjustable dead time to avoid loop-back problems (no more fader hooking)

Bij Berhinger staan alleen twee templates voor SX. Die werken niet voor SE.
Werkte het bij jou allemaal in 1 keer ? Ik overweeg namelijk sx update te kopen, met name omdat
dan veel real time gaat. Maar als de BCF2000 dan ook beter werkt is dat nog een reden.

Tnx

Joep

ja werkte in ene keer...moet zeggen dat ik nu eigenlijk meer met Live 4 werk, daar werkt de BCF helemaal fantastisch mee!

Hallo,

Ik het het aan de praat. Had even over het hoofd gezien dat de Mackie preset gewoon onder button 2 zit en cubase SE pikt dat dus. Nu alleen nog switchen tussen de verschillende Kanalen en plugins en dan ben ik wel tevreden.

Live 4, zit er goed uit. Maar ik heb alles van Steinberg en het kost al genoeg.

Tnx

Joe

Back