• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Electronics SE1-X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wegens chronisch tijdgebrek ga ik me concentreren rondom een kleinere setup. De Se1-X is de eerste die ik gedag zeg. Deze Mamoet verkeerd in nieuwstaat en zo ook zijn originele doos (schijnt een pre te zijn tegenwoordig 8o) ). Voor meer informatie klik je hier en voor een grotere foto klik je hier.

De eerste die mij 1350 euro biedt en meer mag natuurlijk altijd :kroon: wordt de gelukkige eigenaar van dit monster en een kop koffie :koffie:

Attachments

• se1x.jpg
    se1x.jpg
    45,7 KB · Bekeken: 74
Kom kom heren, ik hoef hier toch geen kusje bij cadeau te doen? Is 1200 nu teveelgevraagd in deze goede economische tijden? :D

Ik heb hier echt een kartonnen doos bij hoor! ehem...

Ok, crisis is over. Prijsverhoging: Mag weg voor 2.000 euro.... Maw, doet maar slotje aan vast hangen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back