webspace

Arv

Robot
Ik heb een aantal bestanden die ik online wil zetten, maar tot nu toe nog weinig geluk met free-webspace aangezien de bestandsgrootte vaak gelimiteerd is (~5Mb).. Weet iemand een goeie host die voldoende ruimte biedt zonder deze beperking ofzo? Een banner/popup op de site zal me niet uitmaken..

Arv

Dat vraag ik me ook af ja.

Als je moet gaan dokken dan ben je al snel een fix aantal pleuros kwijt per maand wil je een beetje ruimte hebben.
En als je nog meer wilt en dus veel verkeer hebt en/of je eigen vast domein dan is het al bijna niet leuk meer. (dan vind ik 20€ per maand veul)

Ze zijn wel sneaky.. Ik had al een paar aangemeld, maar dan kom je er achter (kleine letters) dat je maar 150kb per bestand mag nemen!

ik flikker mijn mp3tjes altijd op www.tripod.lycos.nl/ is 50 mb en gratis als die vol is meld je je gewoon weer aan voor een nieuw account. wel veel reclame maar als je daar dingen neer zet en alleen via een link naar bijv mp3tjes verwijst heb je daar geen last van

Ik heb een account bij TMF-WEB en Wanadoo. 2 x 20 MB en zonder banners (ik weet niet of dat nu nog zo is).

hoef jij niet meer te tikken, scheelt weer een paar weken zonder RSI:)

tja. als je het goed wilt doen zal je moeten betalen. ik hoop binnenkort mijn eigen webhosting bedrijfje te starten ... niet al te duur en genoeg ruimte :)

EDP en Bam en iedereen, bedankt voor de tips. Ik heb nu een www.tripod.lycos.nl account genomen.. Alleen het uploaden duurt een eeuwigheid (klopt, ik ben verwend)..

gr.
Arv

He Stefan, heb ik jouw naam eens ergens anders zien rondzweven. Met webservers of zoiets?

Als ik nog kan bijbeunen in ruil voor webspace. :)
(moet ik CV nog opsturen? )

http://www.deds.nl

Maar eh bij het aanmelden moet je ontzettend goed opletten wat je invult. Anders moet je een dag wachten!!!!!

Origineel geplaatst door fuse
He Stefan, heb ik jouw naam eens ergens anders zien rondzweven. Met webservers of zoiets?

hmm.. kan de php gebruikersgroep geweest zijn ... ?

Vanwege het mp3.com verhaal (gebruik de zoekfunctie maar ofzo ;) ) was ik naar een gratis accountje bij www.web1000.com overgestapt. Daar krijg je 50 mb aan webspace zonder banners etc. Maargoed de catch is dus dat je niet hoeft te proberen eigen mp3's aan te bieden via zo'n account. Ik had laatst even een nummer via http://almeros.web1000.com/ ter beschikking gesteld op dit forum... nou na 2 downloads was de hele pagina al niet meer bereikbaar...

Doe het dus niet ;)

Dat www.deds.nl ziet er wel goed uit fuse! Ik kon er alleen niet vinden hoeveel MB je ter beschikking hebt...

Webspace,

www.llamacom.com

ergens in de silicon valley,
een gast houdt daar een stapel servers aan de praat.

heb ik ook 3 accounts lopen: 19 usd voor 150 mb!!!!!!! p/maand
Je hoefd het niet in een keer te betalen gewoon per maand,
regelt ook je naam, via internic [!].

IS dus NIETS!

En altijd service als je wat moet weten of zo,
nooit gedoe gehad met de visa card......

In NL alles 2 tot 3x duurder.

kijk en vergelijk,
groet

Back