Hallo allemaal!

jgeers01

Analogue Age
Ik ben Jan Pieter, 37 jaar jong en groot liefhebben van analoge synths en diens virtuele vervangers. Ik ben werkzaam bij een publieke omroep waar ik naast mijn functie als coordinator digitale technieken de muzikale vormgeving doe. Muziek maken doe ik tegenwoordig voornamelijk met Reason en Nuendo i.c.m. met virtuele plugins. Daarnaast ben ik o.a. in het bezit van een Roland Jupiter 6, Yamaha TX7, E-mu Proteus/1 en een Roland JV 1080.

Ik ben blij deze site gevonden te hebben, leuke nieuwtjes en fascinerende interviews met synth grootheden. Ik zal geregeld rondsnuffelen!

Groeten van Jan Pieter
www.geersingmuziek.nl

Welkom hier! leeftijdsgenoot ;)

Hopenlijk kunnen ook jouw ervaringen ons allen wat wijzer maken zo.
Enneuh..werkt dat goed die Nuendo in zijn Midigedeelte, of is SX daar beter in?

:biertje:

Origineel geplaatst door jgeers01
.. en groot liefhebben van analoge synths en diens virtuele vervangers. ..

:okdan: Je bent de eerste die dit (durft te) zeg(t/en)!

Welkom hiero!! :biertje:

Dank...

Dank...

Voor jullie reacties! Ik begin me al een beetje thuis te voelen...

Of Nuendo beter is als Cubase SX kan ik niet beamen. Ik heb lange tijd muziek met Cubase gemaakt maar heb enige jaren geleden de overstap gemaakt naar Nuendo omdat die destijds meer audio mogelijkheden had. Het midi gedeelte had ik inmiddels al helemaal naar Reason verhuisd.

Nuendo bevalt me overigens prima i.c.m. Reason. Ik neem er de VSTi plugins, akoestische intrumenten en vocals mee op en dat gaat zonder probleem. Ik had goede hoop dat Reason 3 meer richting geluidsopname en VST zou bewegen zodat er een nog efficientere workflow zou ontstaan, maar die hoop is elders in dit forum tenniet gedaan =(

Groeten!

Hay J P:doei:

Re: Dank...

Re: Dank...

Origineel geplaatst door jgeers01
Voor jullie reacties! Ik begin me al een beetje thuis te voelen...

Of Nuendo beter is als Cubase SX kan ik niet beamen. Ik heb lange tijd muziek met Cubase gemaakt maar heb enige jaren geleden de overstap gemaakt naar Nuendo omdat die destijds meer audio mogelijkheden had. Het midi gedeelte had ik inmiddels al helemaal naar Reason verhuisd.

Nuendo bevalt me overigens prima i.c.m. Reason. Ik neem er de VSTi plugins, akoestische intrumenten en vocals mee op en dat gaat zonder probleem. Ik had goede hoop dat Reason 3 meer richting geluidsopname en VST zou bewegen zodat er een nog efficientere workflow zou ontstaan, maar die hoop is elders in dit forum tenniet gedaan =(

Groeten!

weeral wat wijzer geworden...
(Atari-Falcon-Cubase3.01 user die lonkt naar een rolsroyce DAW, ooit...) ;)

Zo, dat is lekker binnenkomen als Jarre liefhebber (geen reden je te verstoppen, dat wordt wel duidelijk uit je berichten) :D

Icon_studio.jpg

Mooie studio trouwens!

Welkom!javascript:smilie(':biertje:')
biertje

Back