• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Electro versie 2 73 toetsen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

All Beat'n'Up

Ingeburgerd
Ik ga over naar een rackversie dus gaat ie de deur uit. Hij verkeert echt in nieuwstaat, met manual en kabel...
Prijs is:

1599 euro

Moet deze week weg in verband het betalen van mijn andere spullen...

Het scheelt al genoeg met de nieuwprijs vind ik maar ik ben de moeilijkste niet hoor. Er zit misschien, heel misschien...maar dan ook echt heel misschien nog wel wat rek in de prijs hoor...maar alleen als je het lief vraagt..misschien.

En oh ja; opties hou ik niet van doe ik niet aan. Te veel slechte ervaringen mee, binnen SF (helaas) maar ook daarbuiten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back