Voor RS7000-gebruikers

Archaos

podium-duiker
Ik heb mijn RS7000 al een tijdje geleden weer van de hand gedaan, maar ik heb nog steeds een aantal songs op mijn schijf staan. Deze zijn echter in RS-formaat en ik kan er dus niet zoveel meer mee. Ik heb even eentje geupload (incl. gitaarsample) en hopelijk zijn er RS7000-gebruikers die nog wat met deze pattern kunnen. Laat het anders nog maar even weten via deze topic. Ik ben wel benieuwd.

Origineel geplaatst door Archaos
Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar die file is niet geupload helaas.

Toegestane bestands extensies: gif jpg png txt zip jpeg mp3 wav au pch mid pdf syx
:eureka:

Gewoon ff je bestand zippen (is dat een werkwoord?) en dan zal het probleemloos gaan (let wel op de grootte van het bestand) en anders plaats je het bestand 'ergens' op het web. Er is altijd wel ergens ruimte gratis beschikbaar.

Ik ben ook wel benieuwd, misschien leuk om er een remix van te maken? zo hoor je je song weer op een andere manier :)

Maar dan moet het me wel lukken om die songs te uploaden; dit is al de zoveelste poging die mislukt. Waarschijnlijk is het bestand toch nog steeds te groot.

Laatst gewijzigd:
Is er eventueel de mogelijkheid dat je het bestand ergens op webspace wegzet en de link hier post?

Of op de Rs7000 Yahoo group posten ofzo?

Origineel geplaatst door Archaos
Maar dan moet het me wel lukken om die songs te uploaden; dit is al de zoveelste poging die mislukt. Waarschijnlijk is het bestand toch nog steeds te groot.

Je kan het anders ook naar mij mailen, ik heb nog wel wat webspace over geloof ik.

Back