Waar harddisk recorder huren/leasen?

Hydra

Ingeburgerd
Misschien ietsie offtopic:

Ik wil graag een liveopname van m'n band maken op een meersporenrecorder. Hiervoor ben ik op zoek naar iemand of een bedrijf die een harddiskrecorder tot z'n beschikking heeft. Weet iemand toevallig iets?

Er hoeft verder niet gemixed te worden oid, gewoon inprikken de outs van het mengpaneel en opnames maken, afmixen gebeurd in een studio.

Als iemand iets weet, of een ander forum of geluidsbedrijf etc (met prijzen): thx!

Kijk eens op www.grrstudio.nl. Dit is een vriend van me, die een mobiele studio heeft o.b.v. zo'n mooie blauwe Korg 16-track-recorder. Ik weet niet of hij 'm verhuurt, maar vragen kan altijd... SUC6!

Re: Waar harddisk recorder huren/leasen?

Origineel geplaatst door Hydra
Misschien ietsie offtopic:

Ik wil graag een liveopname van m'n band maken op een meersporenrecorder. Hiervoor ben ik op zoek naar iemand of een bedrijf die een harddiskrecorder tot z'n beschikking heeft. Weet iemand toevallig iets?

Er hoeft verder niet gemixed te worden oid, gewoon inprikken de outs van het mengpaneel en opnames maken, afmixen gebeurd in een studio.

Als iemand iets weet, of een ander forum of geluidsbedrijf etc (met prijzen): thx!

Daar ben ik zelf ook wel eens over aan het denken geweest. Echter meer om eens zo'n ding te testen voor dat je er een monsterbedrag aan uitgeeft.

Volgens mij moet een beetje zichzelf respecterend audioverhuur bedrijf dit gewoon kunnen aanbieden.

bjodero, thx heb hem gemaild...

Ja ik heb ook al lopen zoeken bij prijslijsten van geluidsbedrijven, maar nog weinig gevonden (of ik zoek verkeerd! :) )

Alle suggesties welkom, of mocht je zelf zo'n apparaat bezitten en een avondje tijdens een optreden langs willen komen let me know!

Mensen met andere adressen, gemailde persoon heeft 'maar' 8 sporen (en da's helaas niet genoeg)

Hey,

Indien het in Belgiƫ te doen is (of jij vervoer e.d. kan regelen), kan ik miss. wel iets fixen....

Ik gebruik een Akai DPS-24 en het is niet de eerste keer dat ik op verplaatsing werk... (let wel dit is niet mijn job, dus eventuele vergoeding ofzo valt nog te bespreken)

Pb. of mail maar......

Grz. Nik

Stevige prijzen om te huren! Niemand nog meer kennissen die een avondje tegen vergoeding en gratis drank een opname willen komen maken met 16+ sporen??

Wat is het voor muziek?

Electro ofzo, dat kan ik wel een avond aanhoren :)

Wil je een repetitie/jam of een live-registratie opnemen?
Is het voor een demo?

Hoe wil je het opslaan?

Als DAT, ADAT, wave aiff? M.a.w. waarin wil je het afmixen?
Welke sample-resolutie?
Als je wilt afmixen op PC is wav voldoende.

Ik kan eventueel 48 sporen in 48 khz voor je opnemen.
En 16 sporen in 96 khz.

PB me met wat technische gegevens over de op te nemen instrumenten en eventuele voorstellen voor compensatie.

Ik werk met 10.000 rpm Harddisk S-Ata opnemen met Samplitude8 Pro en digitizen/converten met MOTU interfaces.
2408mk3_405.jpg

Back