Favootjes voor DSF-meeting...

nick nova

Resonator
Is misschien een beetje zelfbedachtzaam, maar ik heb toch stiekem een lijstje in me hoofd opgewekt van apparaten die ik zelf ontzettend gaarne eens van dichtbij zou bekijken, bepotelen en achteraf meenemen, na onze fantastische DSF- meeting.

Dus indien het mogelijk zou zijn: iedereen effe aandacht:

Nick Nova zou graag het volgende lijstje waarnemen (is geen verplichting BTW):

- analoge modular (Maxdox? Johnny?...)
- Kawai k5000
- Yammie sy99, ex5
- oude vocoder die super vet klinkt (met geile sourcesounds)
- crumar ds2
- mja arp2600 sja, voor de gein ofzo?
- Prophet of Pro-one van Sequential
- iets van Studio Electronics

:kont:

Sorry kon het ni laten...

Ik zou de Machinedrum natuurlijk willen zien. Verder een MS20 of wat moogs. Heb ik nog nooit goed gehoord.

p.s. Ik heb mijn modular, 909, 808, 303, SIDstation en al mijn trigger drumbakjes al aangeboden via de website maar ik kreeg een foutmelding.

Laatst gewijzigd:
OK, ik kan OF m'n EX5 meenemen OF m'n SY99. (beide zijn groot lomp en zwaar) En d'rbij nog wel een keyboard stand als't moet.

En zelf zou ik best wel wat analoog spul willen kietelen. :)

Ik ga mee met die oude / goeie vocoders ... en verder andere leuke sound gadgets.

is een software pro-one ook goed? :)

(als iemand een echte heeft kunnen we misschien eens vergelijken om te kijken of er nog verschil te horen is!)

als me rusische vocoder weer werkt neem ik hem mee
verder lijkt me analoge sequencer aan bv me 606 en jen sx1000 ook wel leuk mischien een vx6000 mee
ik hoor de reacties wel

groetjes dennis

Ik wil de machinedrum van glenn beluisteren en de sidstation van busca en johnny. :)

ik zou wel de jachthoorn van bob303vs909 willen beluisteren. zit vast een hoop interresante patches in..

Ik zou wel eens met een echte 909 willen stampuh en met een MS-10/20 willen pielen...En een leuke Teisco...ennuh...een modular...en nog veel meer. ;)

Een set 303's en een 909 lijkt me interessant, ik wil nou wel eens weten waarom iedereen zo veel geld overheeft voor die ouwe meuk >:|

En de Machinedrum ben ik erg benieuwd naar.

ja idd iemand neem een 909 mee want ik MOET eens ermee spelen!

btw schaapje ik ben misschien een beetje overenthousiast geweest bij welke gear ik mee wilde nemen...;)

[edit] en heeft iemand misschien een acces Virus? Daar ben ik nu ook eens heel benieuwd naar want daar hoor je altijd zoveel van [/edit]

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door krz
Ik wil de machinedrum van glenn beluisteren en de sidstation van busca en johnny. :)

Yeps ... als ik kom ... neem ik um zekers mee ~!!~

Origineel geplaatst door bambamstudio
nog iemand die nieuwe synths wil horen?

Karma, iets van novation, waldorf ed.....

Ja de k station ofzo. En ik wil wel eens een supernova horen.

Back