Favootjes voor DSF-meeting...

Origineel geplaatst door nick nova
Wow, die Triton met dat mossboard... meepakkuh!

Ik moet dus even kijken of ik tegen die tijd een degelijke flightcase voor het monster heb...en 3 man om hem dan naar beneden te tillen ;)

Ik heb laatst een meel gestuurd naar die gasten waar CraZ en BamBam hun flightcases vandaan hebben, zowel website als mailadres stonden gepost op het forum, website deed het niet, en op mail nada reactie?

bit one toetsen niet meer te repareren 1 2 3 maar via midi werkt ie nog wel ik neem als het mee zit me rusische vocoder mee mits die op tijd gemaakt is

Er zat een kartonnen doos omheen met piepschuim erin...

Geen tas of iets dergelijks, een Triton draag je ook niet even in je eentje...(tis de Pro versie, 72 toetsen of een getal in die buurt)

Adresjes zijn altijd welkom, kan ik weer lekker prijsvergelijkend onderzoek doen, doe ik nog wat nuttigs onder werktijd :P

equate en ik hebben erover gedacht bijvoorbeeld een soort veiling te organiseren. maar dat vergt wel weer erg veel organisatorische toestanden.

maar als er echt vraag naar is en iedereen er enthousiast over is willen we dat er best bij doen. ik zal morgen even een stukje website erbij bouwen waar je kan opgeven wat je te koop hebt staan. dan kunnen we kijken of er genoeg interessant materiaal te verzamelen is.

nuh ik heb ook nooit geld ;)

btw er schoot mij gear te binnen waar ik heel erg benieuwd naar ben, maar ik betwijfel of een lid t heeft...long shot...iemand de DDRUM 4 module incl drumpads en hele zooi? vind die altijd super klinken op demootjes....wil daar nog eens op drummen.....

Van de verzoekjes zijn er toch een hele hoop ingewilligd:
NickNova: Modular, Vocoder, Studio Electronics
JohnnyBusca: MachineDrum, MiniMoog
Bikkel: SID
Redje:MPC2000xl, RS7000
OnAcid: TR-909
NothernlightX: TB-303s
krz: Sherman

Niet slecht voor een meeting super ver weg in nederland! :D

Back