nieuwe OS's machinedrum&monomachine...

Weten jullie geen site waar je kits kan downloaden...en wat is nieuw bij die OS update..of staat dat erbij??? ff kijken :-)

Origineel geplaatst door Mystic
Weten jullie geen site waar je kits kan downloaden...en wat is nieuw bij die OS update..of staat dat erbij??? ff kijken :-)

Voor kits, zie:

http://launch.groups.yahoo.com/group/elektron-users/

Er zijn weinig nieuwe zaken t.o.v os 1.19c. Voornamelijk bugfixes dus (die ik erg vervelend vond overigens).
Zie bijgevoegd textfile voor meer info.

Misschien leuk om te weten:

Ik ben al een tijdje in geprek met Elektron support over een nieuwe feature die voor het volgende OS geplanned staat. :okdan: Het gaat nl. over Mute midi assigns, zoals je nu al patterns kan triggeren of machines via een midi keyboard kan je straks ook track mutes als midi notes naar het apparaat sturen. Dit werkt een stuk makkelijker en sneller als het volume van de track steeds veranderen via midi cc's. Redrum heeft ook midi mutes, en dat heb ik altijd al erg makkelijk gevonden. Op deze manier wordt het besturen van je MD vanuit cubase een stuk makkelijker :W

Origineel geplaatst door Mystic
Moet je daarvoor aanmelden bij Yahoo?
Jups. Is vervelend, offer er maar gewoon een Hotmail-adresje aan op of zo, ben je ook van de spam af. Extra tip van vandaag :
quote.gif
:).

Back