Ebay oplichter??Andromeda op Ebay...

Alex Omega

a.k.a Brainthief
Ik vroeg die kerel hoe hij betaald wou worden.....

beetje te cheap dacht ik zo....

Hi,
I am italian and am currently in the Austria for a year.Now i am in Italy with my work.I can't get back until April and i want to sell my unit now.
Everything's working perfectly, no problems whatsoever.
If you want to buy my unit i can sell it to you right now with 1000euro including postage and packing .
If you agree my price please reply me.
Thanks

ook een paar pics mee gestuurd zie bijlage...

ik koop nooit wat van een nieuwe ebayer...nu weet ik het ZEKER..

Attachments

• oplichter.zip
    405,5 KB · Bekeken: 92
ik heb 'em net gevraagd voor zijn bankrekening incl iban e.d.

kijken wat ie doet...

hij is "verkocht" aan een arme stakker...

ik heb die kerel een mail gestuurd dat ie voorzichtig moet zijn.....

Call me stupid, maar euh... wat is nou eigenlijk het probleem? :confused:

dat "I am in italy right now" verhaal ben ik over meerdere synths al op meerdere fora tegen gekomen... idd een oplichter

ik heb een 2 mails van de koper gekregen....

Die zat ook in Wenen (waar de andy zogenaamd staat)

En ja hoor stuur maar 1260 euro op en de andy komt naar je toe...

en hij heeft mij exact dezelfde mail gestuurd!

Alleen ik mag 'em voor "1000" euro hebben......

@aximaxi: wat het probleem is?! Dat er altijd pleurislijers zijn die totaal respectloos met andere mensen omgaan.
een beetje goedgelovig en domme persoon trapt hier in en kan fluiten naar zijn spulletjes...

Sorry, maar ik heb een enorme hekel aan dieven en oplichters.

Ik kan me er ook enorm over opwinden en wil alle eerlijke mensen hiervoor beschermen.

en alle beetjes helpen....

my 2cents

Kennelijk vertellen de bovenstaande berichten niet het hele verhaal, want blijkbaar is er een voorgeschiedenis.
Of je verhaal is warrig :-) (no offence)

Maar goed, ik begrijp 't: iemand verkoopt wat, jij moet eerst betalen en dan zal hij de synth opsturen. Alleen dat laatste zal waarschijnlijk nooit gebeuren... of heb ik 't dan nog niet begrepen?

Origineel geplaatst door Alex Omega
ik heb een 2 mails van de koper gekregen....

Die zat ook in Wenen (waar de andy zogenaamd staat)

En ja hoor stuur maar 1260 euro op en de andy komt naar je toe...

en hij heeft mij exact dezelfde mail gestuurd!

Alleen ik mag 'em voor "1000" euro hebben......

@aximaxi: wat het probleem is?! Dat er altijd pleurislijers zijn die totaal respectloos met andere mensen omgaan.
een beetje goedgelovig en domme persoon trapt hier in en kan fluiten naar zijn spulletjes...

Sorry, maar ik heb een enorme hekel aan dieven en oplichters.

Ik kan me er ook enorm over opwinden en wil alle eerlijke mensen hiervoor beschermen.

en alle beetjes helpen....

my 2cents

Dan is de koper niet echt bijdehand geweest , zo groot is Wenen nou ook weer niet.
Dan ga je toch kijken :stupid

Sja, degene die goedgelovig geld opstuurd, is ook wel een beetje stom. Sorry hoor, maar een béétje realistisch nadenken scheelt!

Zelfs bij bekenden zou ik 't niet zo gauw doen: ik haal 't ding wel op en handje contantje. Of laat 't onder rembours opsturen. Maar dat doe ik maar voor de kleine(re) bedragen.

Maar 't blijft triest dat er figuren de gear-addiction van anderen misbruiken.. :(

Back