Orkesta el Unica

Hele mooie compositie kan dat worden.
Waarom werk je het niet helemaal af? Met volledig orkest, percussie, misschien wel koor...
Met dit als basis dan, zal niet gemakkelijk zijn want met dat 'vrije' ritme moet je je eigen dirigent zijn. De moeilijkheid is dan alle instrumenten gesynchroniseerd te krijgen. Maar het zou een geweldige prestatie zijn en ik denk een heerlijke track.
Mooi!

Brrr ... eerst effe m'n kippevel wegwerken ;)

Knap gedaan :okdan: :halleluja: . Geluidskeuze, reverb, algemene balans ... perfect gewoon. Heeft soms wat weg van Vangelis met El Greco. Mooi en dynamisch ingespeeld. Ik vind deze stijl persoonlijk veel beter dan het meer Nova-gerichte werk, maar da's gewoon persoonlijke voorkeur natuurlijk.

Voorts wordt voor mij nog maar eens bevestigt dat die D70 van Roland best een knap ding is :okdan:

Dus voor mijn part maak je zo nog veel meer stukken, stel je je CD samen, laat je me dat weten en dan koop ik er één ;)

[edit]:erm: ... ben nu op het einde ... waarom zo abrupt afbreken :confused: Had je daar gewoon een outro aangebreid was dit gewoon een stuk dat 'af' is. Da's jammer.
[/edit]

Klasse /!\

:doei:

Origineel geplaatst door Danny
Brrr ... eerst effe m'n kippevel wegwerken ;)

[edit]:erm: ... ben nu op het einde ... waarom zo abrupt afbreken :confused: Had je daar gewoon een outro aangebreid was dit gewoon een stuk dat 'af' is. Da's jammer.
[/edit]

Klasse /!\

:doei:

Nou bedankt voor de leuke reacties:)
Ik speel wel vaker van dit soort dingen. Maar of neem het niet op, of ik onnozel er tussendoor teveel, zodat het niet mp3 waardig is:)

Ja sorry, vanaf dat stuk was de wavrecorder afgelopen:( :( :( :( had maar 4:40 minuten klaar staan. terwijl ik normaal altijd zo'n 15 minuten reserveer... kwam er later achter.... een toch wel mooi deel staat er nu niet op.;)

HMMZZZ...ik merk nu dat ie zelfs nog eerder is afgelopen... dat is een upload fout. hij hoort 4:38 te zijn
Ben al aan het uploaden weer:)

ps: zal eens kijken of ik wat meer van dit spul kan opneem:) (moet wel inspiratie hebben)
op mijn vernieuwde muziek pagina, staat nog wel een piano stuk:) zie de link

Ik krijg zo langzamerhand een rood hoofd van de reacties:D

tnxxx

Zal serieus eens kijken of ik wat meer van dit soort improvisaties ga opnemen.

Want naast mijn tracks die ik hier post, is het veel dit soort muziek wat in huize Unic te horen is.:)

Origineel geplaatst door Danny
Ik heb je al vaker gezegd eens te gaan denken over een eigen CD ... misschien dat je 't nu wat minder als 'grap' aanschouwt ;)

Je hebt werkelijk klasse, man :okdan:

tja.............8) na aanleiding van deze complimenten ben ik het haast verplicht.:dubbel:

zal er eens over denken... maar mijn hoofd staat momenteel toch nog ff ergens anders. cd komt er wel, maar das toekomst:)

zoals Hermax al zegt... dit moet je gewoon uitwerken met een orkest; daar gaat het nog 10x meer van leven denk ik.
Een behoorlijke klus natuurlijk, maar zie het als een uitdaging...

verder zit het erg goed in elkaar, jij hebt wel kaas gegeten van muziek maken!

Jeujmug.......

Echt zoooooooooo zwaar lekker :halleluja
Al helemaal knap dat je dit zo ff improviseert natuurlijk. (Ik heb volgens mij al vaker complimenten gegeven op je improvisaties ;))

Maar dit is echt he-le-maal te gek :halleluja

Origineel geplaatst door JnM
als jij vroeger had geleefd had je nu op forever classics gestaan

Misschien komt deze wel op Synthesizer Greatest – The Classical Masterpieces 3. Op Ed hoeven we wellicht niet te wachten ;)

Ik vind hem alvast goed al zou ik zelf nog wel wat percussie toevoegen en ook iets meer variatie in de gebruikte klanken brengen. (Nu hoor ik wel erg vaak die gelayerde strings met brass en piano).

<of topic>
Zelf zit ik nog te twijfelen tussen EWQL Symphonic Orchestra Silver Edition en Garritan Personal Orchestra. De 'grote' versies zijn natuurlijk een natte droom maar het prijskaartje zorgt ervoor dat die wellicht een droom zullen blijven.

Misschien is EWQL Silver Edition of GPO ook iets voor jou?

Unic heeft gewoon talent in huis. Het nummer verveelt geen seconde. Mooie akkoorden en mooie melodieen.
Klasse!!!!!:halleluja

Elke keer wanneer ik jou bij de tracks zie staan, kan ik niet wachten ernaar te luisteren. Jij bent behoorlijk produktief de laatste tijd. Persoonlijk vind ik deze song ook lekkerder dan je Nova stuff. Deze mag van mij meedingen naar beste SF nummer van 2004. Mijn stem heb je.

Groet Erik:mega:

errug vet dit hoor, dat pianostuk op je site vind ik ook helemaal geweldig :halleluja

vind het vooral cool dat je dit gewoon zomaar ff ter plekke inspeelt... puur improviseren..
doen er denk ik niet veel je na...
:halleluja

ga zo door zou ik zeggen :okdan:

bedankt nogmaals voor de complimenten!! erg leuk om te horen:)

@hover

dat zijn best leuke dingen ja. alleen kan ik die neit betalen:)
dat ie wat "eentonig" klinkt komt puur door het feit, dat ik het in 1 keer live speel. dan kan je niet alles..en mijns inziens hoeft dat ook niet. Ik heb het meeste plezier met gewoon lekker spelen.haha

@catalunya

hehe :) ik heb in ieder geval 1 fan:) dat wist ik al een beetje :P

Ik vind dat alleen niet echt een synthforum topper. tja..daar zoek ik toch meer dingen in, rimte mellody..etc..
dus daar heb ik the bridge maar gepost:D

Back