MindBleep The Master Returns!! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 2.497 Locatie Hoorn 4 december 2004 #1 Ik zoek een Quazar of Raven.. Wil ik ruilen tegen een Yamaha YC-45D in een bijna perfecte staat! Alleen de pedalen zitten er niet bij ,wel de afdekkap en onderstel.. Wie durft het aan................ Attachments instrument yamaha yc-45d.jpg 56,2 KB · Bekeken: 73
Ik zoek een Quazar of Raven.. Wil ik ruilen tegen een Yamaha YC-45D in een bijna perfecte staat! Alleen de pedalen zitten er niet bij ,wel de afdekkap en onderstel.. Wie durft het aan................
MindBleep The Master Returns!! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 2.497 Locatie Hoorn 5 december 2004 #2 heeft niemand iets..?? heeft niemand iets..?? Toe jongens doe me een plezier........... Op zijn minst een Quazar module dan.. Alleen de YC-45 D bij me thuis ophalen s.v.p wweegt een ton!!(nou jah...70 kg)
heeft niemand iets..?? heeft niemand iets..?? Toe jongens doe me een plezier........... Op zijn minst een Quazar module dan.. Alleen de YC-45 D bij me thuis ophalen s.v.p wweegt een ton!!(nou jah...70 kg)