• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Clavia G2 engine]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C738

Meubilair
Supervette 4 parts multitimbrale modulaire synth in 1 HE rackformaat!

Deze synth is te programmeren via een editor en zonder PC gewoon in te zetten als geluidsmodule. De sound is verfijnd, zoals je van clavia verwachten mag. 24bit / 96 kHz audio.

Even wat specs:
-4 audio in
-4 audio uit
-160 modules beschikbaar
-2 interne bussen waardoor je geluiden van de het ene slot (parts binnen de G2) naar het andere kan sturen
-24bit/96kHz audio
-laatste OS (1.24, ik heb het vermoeden dat dr een nieuwe aankomt)
-alles dr bij: adapter, manual, cdrom, doos, rackmounts

Hij (of zij? het is een lady in red;)) is in smetteloze staat. Ik kan dr geen noemenswaardige kras of beschadiging aan ontdekken.

Goed, ter zake, wat gaat dit grapje kosten? Ik zat te denken aan een vraagprijs van 775 euro of een goed bod. Afdingen mag natuurlijk!

Wil je meer weten, heb je vragen ofzo, bel me op 06 15451974.
Af te halen in Winschoten, eventueel in Hengelo overijssel (hoi pap, hoi mam!)

De reden waarom ik hem wegdoe? Het is een hele vette machine maar het kost me teveel tijd om hem (haar?) tot het uiterste te benutten. Ik heb simpelweg niet zoveel tijd om avond na avond patches te bouwen.
Ruilen heb ik geen zin aan, of je moet met iets HEEL ERG VETS aankomen :D.

Wat linkjes:
Info over de G2 lijn.
Info over de editor en een lijst van alle beschikbare modules.
Specificaties van de diverse G2 modellen (dit is de G2 ENGINE!)
Vergelijkingstabel van alle nord modular modellen (Zowel G2 als de classic)

-C-

En voor degenen die trouwens hier gekomen zijn via de link in mijn sig.:

DSCN0452.jpg

POESJESSS!

;)

-C-

Re: [Clavia G2 engine]

Origineel geplaatst door C738
Ruilen heb ik geen zin aan, of je moet met iets HEEL ERG VETS aankomen :D.

-C-

Wat versta ik onder iets vets?
-een ouwe polyfone analoge Roland bak met veel knopjes, lampjes, schuifjes en midi in goeie staat zonder vage problemen
-een roland TR-808 met syncbox, beide in goeie staat + 100 euro tegen de G2 engine
-een micro modular + 550 euro (ik ga toch die vocoder missen denk ik ;))
-een future retro 777
-een ensoniq fizmo rack (zonder voedingsproblemen!) + 275 euro
-een microwave XTK
-iets anders wat aan bovenstaande specs voldoet

Ik heb géén interesse in clavia, novation, akai samplers en sequencers, Digitale / VA korgjes, Yamaha spullen (m.u.v. een CS30 misschien) of spullen die sample based werken.

Jep, ik stel heel wat eisen maar er is altijd ruimte voor onderhandelen. :maffia:

Robin

*kick* weekend aanbieding: 750 euro! maandag 13 december vraag ik gewoon weer keihard 775 :maffia:
Dat is wel ex verzendkosten, op te halen, te testen in winschoten. Als je van ver komt kun je mee eten etc, geen probleem allemaal :).

-Robin-

't is weer maandag... ik vraag weer 775 :D:D:D.

Je kunt me altijd een bod doen, misschien ga ik wel akkoord :)

-C-

Kerstmis is een tijd van wonderen en magie.

Als je mijn G2 engine koopt doe ik er een bescheiden doch leuk kerstpakketje bij ;).
Je zou die mooie rooie G2 engine eens moeten zien onder je kerstboom :).

-Robin-

Niemand die deze kinky machine wil? Vandaag wordt ie geleverd met zweepje en handboeien!
Voor de modular fetisjist!

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back