• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Andromeda te koop / ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik heb hier een Andromeda A6 staan, behoeft geen verdere uitleg. In perfecte staat.

Ik kan het niet helemaal vinden met deze bak (komt vast door de trance presets :D )

IK wil hem graag ruilen voor een Clavia G2 modular, Normal of X versie, geen rack.

Een Elka Synthex is ook goed overigens....8)

Andromeda A6 te koop

Andromeda A6 te koop

Andromeda A6 in perfecte staat

1750 euro

of ruilen voor Clavia G2

Te koop in Den Haag

Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Gaarne geen dubbele advertenties plaatsen, lees de marktplaats FAQ!

Jaja :D

BTW: Ik leg geen geld bij een ruil met een G2.

Dit is een hele eerlijke en degelijke deal zelfs in het voordeel van de G2 ruiler. (een nieuwe Andromeda kost meer dan een nieuwe G2)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back