Edirol pcr30 usb midi controller

Dj Urby

Ingeburgerd
Hey,
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze midi keyboard/controller.Ik ben al naar 2 winkels geweest hier in België maar ze hebben em niet.Toen heb ik maar via internet gezocht om m' zo online te betstellen via een nederlandse of Engelse winkel (nederlandse vond ik niet en die engelse exporteren em niet naar Belgie).
Misschien dat jullie een nederlandse of duitse online winkel weten die dit product verzend naar Belgie, is al gelijk als het maar niet van amerika komt(te veel voor verzendingskosten).

Alvast bedankt ;)

Re: Edirol pcr30 usb midi controller

Origineel geplaatst door Dj Urby
Hey,
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze midi keyboard/controller.Ik ben al naar 2 winkels geweest hier in België maar ze hebben em niet.Toen heb ik maar via internet gezocht om m' zo online te betstellen via een nederlandse of Engelse winkel (nederlandse vond ik niet en die engelse exporteren em niet naar Belgie).
Misschien dat jullie een nederlandse of duitse online winkel weten die dit product verzend naar Belgie, is al gelijk als het maar niet van amerika komt(te veel voor verzendingskosten).

Alvast bedankt ;)

kijk eens op www.piens.be

ze sturen em naar huis voor zo'n 23€ met UPS .... je kan er ook omgaan (in Deinze)
voor de rest.. zoals mijn voorganger zei, bij 'The Soundfactory' in Gent hebben ze het ook wel.......
ik heb een PCR-50 trouwens...

voor 50€ meer heb je een PCR-50 ... denk daar zeker eens over na voor je een 30 koopt....

Origineel geplaatst door Jaxper
voor 50€ meer heb je een PCR-50 ... denk daar zeker eens over na voor je een 30 koopt....

ligt er maar net aan hoeveel plaats je op je bureau hebt en hoe mobiel je wilt zijn...ik heb bijvoorbeeld wel een 5 octaafs andromeda staan als ik echt een grote partij moet inspelen, pcr30 is groot genoeg voor tweaken aan softsynths

Bedankt voor jullie reacties, ik heb em via piens gekocht :D.
Mooi ding die pcr30, nu alleen nog vinden hoe ik die faders en knobs kan toepassen :/

;D

Origineel geplaatst door Dj Urby
Bedankt voor jullie reacties, ik heb em via piens gekocht :D.
Mooi ding die pcr30, nu alleen nog vinden hoe ik die faders en knobs kan toepassen :/
;D

Welke sequencer gebruik je ?

Ik heb Cubase sx 2 maar ik verkies om in fruityloops studio 5 te werken.
Maar ik denk dat ik binnenkort ga overschakelen.Eerst nog wat in de handleiding lezen :D
Ik heb m'n pcr30 al kunnen gebruiken via fruityloops, dus eigenlijk gewoon softsynths controllen en samples.
Verder ben ik nog niet geraakt :/
tijd om ook es die handleiding onder ogen te nemen.

van Cubase naar FL is niet echt een vooruitgang :P moest ik van u zijn zou ik toch wat proberen in Cubase ook als je dat toch hebt...

Misschien dat ik m'n loops in fruityloops ga maken en dan verder zou uitwerken in cubase.
Alleen,ik vind cubase wat ongemakkelijk , misschien dat het wat moet wennen.

ps: Heb jij misschien wat kennis over de sliders en knobs van de pcr30(hoe ik die precies kan activeren, ik weet wel al wanneer een bepaalde softsynth die opties niet heeft;cutoff,reso... dat die dan ook niet te besturen zijn)

Back