Geen gear, toch interessant voor in de studio

Chinetti

Fortune favors the bold
Ik liep vandaag langs een soort Kruitvat wat 'Trekpleister' heet (ik wist niet eens dat het bestond) en zag daar de Dymo Labelwriter voor 18,95. Ze zeggen dat de oude prijs 40 euro is, maar ik kocht 'm zelf een dik jaar terug voor 30 euro. Hoe dan ook, met minimaal 10 euro korting en twee gratis tapes toch een leuk ding dat echt erg handig is in de studio:

Aanbieding is overigens geldig tot 19 december.

Zeker Chinetti,

Ik heb er ook eentje en dat is zeer makkelijk voor het labelen van je kabels. Maar ook om je channels te benoemen op de mengtafel.

Ik heb wel een ander merk (het bekende) en dat is wel even iets duurder. 18,95 is geen prijs........

Origineel geplaatst door ricercar
hee....effe checken:)

Het is geen vlees! :)

Maar interessante aanbieding, top!

Kan je er ook streepjes-codes mee printen voor de achterkant van je label.

En zijn de labels smal genoeg voor op een behringer patchbay te plakken ?
Zo niet: Zijn er labelwriters met smalle strips welke ik op m'n patchbay kan plakken ? :mexico:

Origineel geplaatst door cyble
Zo niet: Zijn er labelwriters met smalle strips welke ik op m'n patchbay kan plakken ? :mexico:

Nee, de labels zijn helaas net iets te groot. Wel kun je een klein font kiezen. Met dat font en een schaar maak je het wel makkelijk passend. Kleine moeite, groot plezier. Ik geloof niet dat er kleinere labels te krijgen zijn.

Waar ik werk is een dymo labelwriter aanwezig, en daar zijn tape cassettes voor te krijgen die smal genoeg zijn
om op je Behringer patchbay te plakken.
Het plakt ook veel prettiger met tapes van het werk 8o)

Origineel geplaatst door Chinetti
Nee, de labels zijn helaas net iets te groot. Wel kun je een klein font kiezen. Met dat font en een schaar maak je het wel makkelijk passend. Kleine moeite, groot plezier. Ik geloof niet dat er kleinere labels te krijgen zijn.

Je kan er ook andere tapes voor kopen. Verschillende kleuren zeker, maar misschien ook een smallere.

Nee, want in die Dymo LetraTag XR van de Trekpleister aktie passen alleen maar labels die 12 mm breed zijn en Behringer patchbays zijn min of meer gemaakt voor labels met een breedte van 6 mm (hoewel 9 mm ook nog wel zou passen). Als je dus deze labelmaker koopt, dan zul je met de schaar in de weer moeten.

Zelf heb ik een tijdje terug bij een aktie van een boekhandel een wat oudere Dymo labelmaker gekocht voor 25 Euro en deze kan wel labels printen van 6 mm. Dat scheelt me weer een hoop knipwerk. :)

Back