nieuwe tecnho tranzy-elektro getint

zooooooo,man 34 keer al gechecked of geluisterd en geen comments,nieuwe mensen op dit forum,moeten eerst ingeburgerd worden zeker??

oftewel hebben ze het niet voor de belgen

remeber elektronic music is universal

greetz

hey potver! Ik had hier een grootte lap tekst neergeknalt!! Waarschijnlijk niet op de knop gedrukt...

Maar goed, nu even in het kort:

Je track klinkt een beetje onsamenhangend, ik mis dynamiek. Gebruik je wel eens compressie?
Verder is dat achtergrond gejengel best wel cool, maar ik zou dat alleen op bepaalde plaatsten neerzetten en niet de hele track door, ik word er een beetje gek van. De melo is wel ok, leuke sounds.

Het idee wel ok, maar de uitwerking ervan is nog niet helemaal in orde. Kijk nog is naar is naar de mix, met compressie kun je al heel wat meer dynamiek in de track brengen.

zeer juist,is een klankje die wordt afgespeeld door native vocoder,doorgeen de vocal in,k'heb op et laatste moment zo'n arpegioklankje genomen,en met trackshift tussen alles in nog gestoken.dat was meschien teveel van et goeie

,is ook het eerste nr dat ik vollledig cubase gedaan heb,en die drummachines zijn lastig om mee te werken in vergelijking met reason,maar reason geeft dan ook terug zo'n stotterende sound

ik heb em zo gepost,omdat ik altyd een rustpauze inlas,om ideeeen op te doen,ik ben altyd met min 10 songs bezig,volge,nde ronde,zal dit nr terug een methamorfose ondergaan;

als ik es mag weten,waarmee jij je nr gemaakt heb,want ik doe ook rewire,om meer zwoel spul te maken(veel refills),en het klinkt echt rewire,oftewel harware,maar zeker geen reason alleeen

bij deze zall ik eens een meer afgewerkt product posten,die meer in het housegenre ligt

greet,thx for the comment,zo zijn mijn twijfels ook weg ivm me track

Het is niet mijn genre, maar a la.

Ik vind de verhoudingen in de dynamiek echt vreemd, het lijkt alsof je track "volgepropt" is (iets meer ademruimte zou fijn zijn)

De krijsende baby zou ik eruit laten dat leid te veel af van de rest. Qua opbouw zou er iets meer een rode draad in mogen het is nu naar mijn smaak iets te rommelig. En ook iets meer variatie, na verloop van tijd is het te repeterend, de melodie.

Suc6 :okdan:

Je mix is veelste dof, compressie is inderdaad een goede tip.
Meer variatie zou ook geen kwaad kunnen. Die kinderboerderij geluiden mogen ook wel weg gelaten worden.
Als 't nou een dans plaatje moet worden, zou ik er een wat heftigere drumpartij onder gooien. en dat off beat hi-hatje is ook wel saai.

Origineel geplaatst door c'est-qui

is ook het eerste nr dat ik vollledig cubase gedaan heb,en die drummachines zijn lastig om mee te werken in vergelijking met reason,maar reason geeft dan ook terug zo'n stotterende sound.

Als je het moeilijk vind om met de drummachines van cubase te werken (vind ik dus ook) kun je voor je beats altijd reason gebruiken via rewire! Dit doe ik ook meestal.

De track heeft wel een paar leuke elementen, er zit zo wel iets speciaals in, bepaalde sounds doen me zowat denken aan bepaalde typische kozzmozz platen waar ook altijd van die rare sound in kwamen.

no reason for my drums anymore,gewoon geen power,geen knal,die van cubase hebben meer stoot,maar als je gewend bent van bollekes te kleuren die dan een drumklank voorstellen,en nu zo omslachtig te werk moet gaan,is dat effe wennen

maar voor de echte instruments voor house en andere genres,staat me rewire engine en me refills altyd klaar,om erin te vliegen

thx iedereen ,voor de commments,greeetz

klinkt wel heel erg dof zeg, denk dat je met Reason echt wel meer power kan geven, mits je niet de reason samples gebruikt. Die kick lijkt wel weggefilterd.

Qui no voor mij.

t klinkt alsof ik buiten de hal sta te luisteren naar de muziek die zich binnen afspeelt.

hier laat ik het heel even bij, succes met ophelderen. Deuntje vind ik namelijk wel leuk., evenals de details.

Origineel geplaatst door AOR
klinkt wel heel erg dof zeg, denk dat je met Reason echt wel meer power kan geven, mits je niet de reason samples gebruikt. Die kick lijkt wel weggefilterd.

Qui no voor mij.

t klinkt alsof ik buiten de hal sta te luisteren naar de muziek die zich binnen afspeelt.

hier laat ik het heel even bij, succes met ophelderen. Deuntje vind ik namelijk wel leuk., evenals de details.

ik heb je raad opgevolg,omdat ik ook al de indruk kreeg dat bepaalde klanken op de achtergrond verdwenen

bij deze nieuwe versie met dezelfde link

Origineel geplaatst door c'est-qui
...moeten eerst ingeburgerd worden zeker??
oftewel hebben ze het niet voor de belgen

De inburgeringscursus voor belgen in nederland is simpel, bestaat uit 4 tests waar je een voldoende op moet hebben.
-Haring happen
-een rondje geven in de kroeg en een ander laten betalen
-5 belgenmoppen en 5 friezenmoppen kunnen vertellen
-op de nederlands kaart aan kunnen wijzen waar hongerige wolf, tzummaerum en jipsingboermussel liggen.
;) 8o)

maarruh, weer on-topic:
Erg lekker trackie, smooth arrangement. Lekkere geluiden, mooie mix waarin de clap af en toe wel lijkt te verzuipen en het is ook lekker stereo. De synthpianootjes liggen los van de rest van de muziek, misschien staan ze iets te hard ofzo?

Het einde van de track is mooi om op door te mixen voor een DJ denk ik.

-C-

Back