Deze verkoper reageert niet eens op mail. Nu zie ik dat het bod ook hoger staat dan 30 euro, dus ik haak af. Heb hem trouwens toch niet nodig. Maarja voor een prijsje rond de 30 euro kon ie er nog wel bij.
Off topic
Kreeg van de week een reaktie van een verkoper m.b.t. een produkt wat ik via marktplaats zou kopen. Was ook wel een koopje, dus zijn reaktie die je hieronder kunt lezen trek ik een beetje in twijfel. De produktnaam is om privacy redenen weggelaten.
Ik baal als een stekker want ik ben van de trap gevallen.
Mijn been en alles beschadigd maar nog veel vervelender MET de ....... in
mijn handen.
Ik zit half in elkaar en de ....... is van boven naar beneden gevallen
met als gevolg dat hij echt aan gruzelementen is.
Alle knopjes zijn afgebroken en het front is krom.
Ik vind het vervelend maar hij is echt overleden!
Ik hoop dat ik je niet te zwaar teleurstel.
Tja, hij had ook gewoon kunnen vermelden dat:
- iemand meer had geboden dan ik
- hij het produkt liever zelf wilde houden
Maarja, zo'n reaktie kun je haast niet verzinnen, dus misschien is het wel waar.
Tja, de werkelijkheid is soms zo . . .
Ik ging laatst ergens een scsi cd-rom afhalen.
Verkoper ging 'm "eventjes van boven halen" en ik zie vervolgens die cd-rom als eerste naar beneden komen, recht op de plavuizen.
Maar idd die hapsnurker reageert niet op z'n mail, ik had direct gemaild en 30 euro geboden, nou ja graag of niet, was toch alleen maar rackvulling voor mij
Dit soort dingen gebeuren echt. Ik heb ooit een bandrecorder even op zolder laten zetten, je raadt het al, tijdens het naar zolder brengen besloot de bandrecorder voortijdig het trapgat weer op te zoeken en een aantal seconden later in zeer veel stukjes uiteen te spatten.....................de verkoper bood me vervolgens de onstane reserveonderdelen gratis aan............
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.