lazy
Nieuwkomer
Tijdje geleden lid geworden en mij voorgesteld als gitarist die op zoek was naar manieren om solo stuff te maken. Nood aan drums en bass en die kan je uit synths halen (werd mij wijsgemaakt). In die welkom thread vernoemde ik een stuk synth aka de Siel Mono die ik voor een 'gunstig' prijsje wist staan, naar het schijnt volledig in orde. My question: wat heb ik extra nodig als ik die synth wil gaan gebruiken. Bij nader inzien heeft die stuff geen ingebouwde speakers ofzo dus ...
Momenteel gebruik ik mijn laptop om men gitaarspel te recorden, dat ben ik ook van plan met die Siel. Hoe koppel ik dat ding aan men laptop, wat zijn de extra benodigdheden? Versterker? Whatever?
Alle info is welkom. Zij die de Siel Mono willen afbreken, gelieve het ook onder deze thread te doen, dan weet ik zeker of ik een miskoop doe of niet.
GreetzZz
Momenteel gebruik ik mijn laptop om men gitaarspel te recorden, dat ben ik ook van plan met die Siel. Hoe koppel ik dat ding aan men laptop, wat zijn de extra benodigdheden? Versterker? Whatever?
Alle info is welkom. Zij die de Siel Mono willen afbreken, gelieve het ook onder deze thread te doen, dan weet ik zeker of ik een miskoop doe of niet.
GreetzZz