• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

S3000xl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SubZ

Stamgast
Ik heb hier een S3000XL staan waar ik niets meer mee doe, hij is uitgebreid met 32mb memory.
Verder zit er een scsi harddisk bij incl scsi kabel, deze moet echter nog ingebouwd worden, ik heb e.e.a. gelezen op dit forum maar durf dit zelf niet aan.
De Sampler is in zeer goede staat.
Prijs 295 euro, eventueel ruilen tegen een goed masterkeyboard of 8 poorts midi-interface zoals de Midex 8 van Steinberg.
Ben ook nog op zoek naar de Raven Max en een JV1080 :eureka:

Laat maar wat weten :okdan:

Had ik al gezegd dat er ook een externe Iomega SCSI Zipdrive bij zat incl. kabel en een aantal fonkelnieuwe tapes?

En een externe SCSI cd-rom speler doe ik er ook nog bij. (shuttle)

dus:

- Akai S3000XL incl. 32 mb memory
- SCSI harddisk incl kabel (moet nog ingebouwd worden, maar kan bv ook in de behuizing van de CD-rom speler)
- externe SCSI Iomega Zipdrive incl. SCSI kabel en tapes
- externe SCSI CD-rom speler in shuttle behuizing.

Meer heb ik niet en kan ik er dus ook niet bij geven, maar zo kan ie wel dacht ik :okdan:

Ben nog steeds geinteresseerd in een raven max en een JV1080.
Daarnaast een synth bruikbaar op het gebied van trance etc. is altijd welkom.

Vooruit, ik doe er nog 2 x een Akai EX75N bij incl. 19" rack montagebeugel.
Zit geen adapter meer bij en ze zijn op de plaats waar het merk en type staat ietwat afgeschaafd door rack inbouw.

Nu dus:

- Akai S3000XL incl. 32 mb memory
- SCSI harddisk incl kabel (moet nog ingebouwd worden, maar kan bv ook in de behuizing van de CD-rom speler)
- externe SCSI Iomega Zipdrive incl. SCSI kabel en tapes
- externe SCSI CD-rom speler in shuttle behuizing.
- 2 x Akai EX75N incl. 19" rackmontagebeugel.

Dit alles voor 295 euro :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back