• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Musiquence

Midioot
Technisch helemaal in orde, uiterlijk heeft 'ie wel wat lakschade, maar ik vind het niet zo storend. Geen krassen, maar gewoon wat kale plekken zeg maar.

Alle knoppen d'r op en d'r an en compleet met (gekopieerde) handleiding. :okdan:

Dit model is wel de 110 volt versie, dus je zult voor een paar tientjes wel even een 220v -> 110v converter moeten kopen bij je lokale electronica boer. Die van mij krijg je er niet bij omdat ik die voor andere US gear gebruik. :D

Over de 808 ga ik niks vertellen, als je niet weet wat 't is, dan wil je 'm toch niet. :erm:

Vraagprijs 1100 euro. Doe gerust een redelijk bod. Geen ruilvoorstellen, behalve de inruil van een TR-606 is bespreekbaar.

Als de verkoopprijs goed genoeg is, wil ik 'm wel komen brengen, ongeacht waar in Nederland dat is... :yamaha:

Ik heb 'm gisteren nog even goed bekeken en er zitten toch wat meer plekjes op dan ik dacht. Het is allemaal niet heel erg, maar toch... vandaar meteen de vraagprijs naar 1050 euro.

Foto's kunnen op verzoek worden toegestuurd.

Hier een foto met de beschadigingen omcirkeld... 't is allemaal niet zo heel erg, maar wil het toch wel vermelden:

TR-808.jpg

Vraagprijs zakt naar 1000 euro... :D

Had ik al verteld dat de prijs inmiddels tot onder de 1000 euro is gezakt? :D

Vrrrrrrraaaaaaaaaaagprijs is nu 950...

*gaaap*

900 euro...

al meer dan 550 voyeurs en geen enkele reaktie... ? Wel geïnteresseerden, maarrr...? Te duur? Roep dan zelf lekker iets! Da's het mooise van een vraagprijs hé! :stupid:

Bijna 700 gluurders... en niet 1 reaktie!

Waarom?

- prijs te hoog?
- bad time of the year? (iedereens geld op zo tegen 't end van 't jaar?)
- beschadigingen vallen reuze mee, ik ben alleen zo eerlijk om ze te vermelden
- ....?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back