Ik zoek: Virus C of KC / Airbase 99 en Behringer mixer

Status
Please reply by conversation.

Creative

Stamgast
Ik zoek: Virus C of KC / Airbase 99 en Behringer mixer een eurodesk or rack met ingebouwde effectprocessor. Zo'n silvere

er zijn verschillende varianten Behringer - SL 3242 FX pro en Behringer - MX 3242 X mij het beste lijken.

Tegen redelijke prijs uiteraad :) Ik heb voorkeur voor de KC ivm het goede klavier (toetsen).

Die is me net te duur voor een desktop en mijn voorkeur ligt toch bij de KC :)
Vandaar moet een C wel heel sterk geprijst zijn mocht ik overstag gaan.
Ik had hem al een bericht gestuurd maar mijn bod was te laag :kont:

Staat op marktplats nog een C Desktop voor 1000 Euro.

Als je goedkoper wilt zul je of veel geduld moeten hebben zodat je wacht totdat iemand hem snel kwijt wil.

Anders zul je er in de benelux niet snel een voor minder vinden vrees ik!

Oeps....op de interface exchange bedoelde ik!

Sorry nog eentje dan: Er wordt op marktplaats zelfs 1050 geboden op een C desktop dus tel uit je winst. Als mensen meer bieden dan de vraagprijs van 1000 zul je ze niet snel goedkoper gaan zien!

Het bedrag is niet zozeer het probleem maar meer wat ik er voor krijg en ik ga liever voor de KC 2e hands voor 1400 euro of is dat niet rendabel ? Nieuw zag ik em voor 1900.

misschien gewoon nieuw kopen.. heb je ook nog garantie:)

voor die 400 euro...

heb zelf ook de KC.. en 2e hands kom je ze niet snel tegen.. heb zelf ook 4 maanden gewacht in de hoop dat ik er 1 tegen zou komen... NOT!

die dingen worden niet zoveel verkocht volgensmij en degene die um hebben doen um niet snel weg volgensmij..

heb um dus ook nieuw gekocht.. never nooit niet spijt van gehad:)

succes met je zoektocht

Status
Please reply by conversation.
Back