Isolatie / absorberende platen gezocht

Status
Please reply by conversation.

Creative

Stamgast
Het is meer voor de looks dan dat ik het echt nodig heb alhoewel met die buren van mij whahaha.. maarja ik zoek zwarte platen met van die noppen. Geen grijze ik weet niet of het te krijgen is maar zal vast wel. ik heb ongeveer 6 vierkante meter nodig. Prijs komen we wel uit maar bij de gamma vind ik het veel te duur.

http://www.redux.nl/winkel/

Alles wat je hartje begeert...........

Hier heb ik het ook vandaan.

Ze hebben ook piramide-platen (grijs en wit) dat vindt ik het mooiste...

Dank je ik zie dat het zelfklevend is ik dacht juist dat je latjes op me muur moest schroeven en die platen er tegenaan moest lijmen / plakken en dat die tussen ruimte tussen die mat / plaat dan ook voor demping zorgte van het volume.

Maar goed. ik zag ERGENS hier staan dat iemand 2 platen van 100 bij 50 cm voor 4 euro had.. dit is 100 bij 150 cm voor +/- 8 euro is zeer netjes.. Alleen dient het bij meer als behang en wil per se zwart en niet grijs.. geloof dat ik dan die zelfklevende moet hebben of is dat dezelfde maar lijkt het donkerder ?

Ik mail ze wel ff :) thanks voor de tip.

Ik heb zelf grijze zelf-klevende piramide platen zo`n 20 m2.

Ze hebben ook witte, dat is helemaal strak (maar wel duur)

Ik weet dat deze niet goedkoop zijn, maar het is wel goed....

Ik heb hier 3 van die platen liggen van 4 cm dik, noppenschuimmatten, wit. Dat was verpakkingsmateriaal van een server die we binnenkregen :D. Misschien handig om es bij computerzaken te gaan bietsen?

-C-

Status
Please reply by conversation.
Back