S sten Ouwe rot Lid sinds 20 juni 2002 Berichten 1.168 Locatie Rotterdam 12 augustus 2002 #21 Leo, zou je mij zijn nummer even kunnen mailen ? Ben wel geinteresseerd in een midi switch. Groet, Sten (stenvandijk@planet.nl)
Leo, zou je mij zijn nummer even kunnen mailen ? Ben wel geinteresseerd in een midi switch. Groet, Sten (stenvandijk@planet.nl)
OnAcid Slager van Schiedam Lid sinds 6 september 2001 Berichten 4.745 Locatie Schiedam 12 augustus 2002 #22 Origineel geplaatst door sten Leo, zou je mij zijn nummer even kunnen mailen ? Ben wel geinteresseerd in een midi switch. Groet, Sten (stenvandijk@planet.nl) Zie meer... Degene die in de eerste post wordt bedoelt is Senso, PB hem even. (Leo is geen lid meer) Laatst gewijzigd: 12 augustus 2002
Origineel geplaatst door sten Leo, zou je mij zijn nummer even kunnen mailen ? Ben wel geinteresseerd in een midi switch. Groet, Sten (stenvandijk@planet.nl) Zie meer... Degene die in de eerste post wordt bedoelt is Senso, PB hem even. (Leo is geen lid meer)