Ebay USA: Sherman QMF Quad Modular Filter

:D Blijft een gaaf tekentje zijn achterop..

Attachments

• sherman.jpg
    sherman.jpg
    2,4 KB · Bekeken: 86
Ik heb er ééntje..................;echt VETTTTT

:okdan:

:D Gewèldig, je 2e post, en gelijk patsen!

:halleluja

Patsen mag!!
en
Meer= beter!!

:dubbel: Alleen als 'less' oud-Zuidoost-Oekraïensch dialect is voor 'beter' !

Wou niet patsen.......Sorry!!!
Gewoon zo dat mensen info kunnen vinden uit de eerste hand......Is altijd handig...............:engel:

Zo bedoelde ik 't nie, hoor! :D

Over sommige dingen mag je patsen! En over deze bak is 't zelfs verplicht. :dubbel:

Als je de mogelijjkheid zou hebben om wat 'sound'-demootjes te plaatsen, maak je 3/4 van 't synthforum èrg gelukkig!

:biertje:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Als je de mogelijjkheid zou hebben om wat 'sound'-demootjes te plaatsen, maak je 3/4 van 't synthforum èrg gelukkig!

Alleen als 'gelukkig' oud-Zuidoost-Oekraïensch dialect is voor 'jaloers' !

:duivels:

Ach, het is niet meer dan 4 Shermans in 1 kastje :bekdicht: :halleluja

Uiteindelijk is er US $2,553.00 voor geboden als laatste bod... da's 1950 euri. Gedeeld door 4 is dat pak um beet 480-490 euro 'per' sherman. Als je dan ziet dat een losse Sherman 600 kost bij Feedback; is niet duur :D

Origineel geplaatst door RedTitan
Ach, het is niet meer dan 4 Shermans in 1 kastje :bekdicht: :halleluja
2 vrouwen half scoren is niet hetzelfde als 1 helemaal... 4 keer een sherman is geen QMF...

OK,wat willen jullie horen?Ik bedoel welke stijl etc.....Wat wil je er door horen?Ik heb hier nog wel wat analoog staan om er door te steken......

Stel maar voor,ik doe mijn best...................

Je moet er wel bij nemen dat ik een hum rond de 50hz heb omdat de powersupply aan vervanging toe is........

Laat maar horen.................

Attachments

• cover 1 600.jpg
    cover 1 600.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 85
kun je niet gewoon eens deze loop hier erdoor gooien? dan horen we een duidelijk verschil.
en draai maar eens goed aan de knoppen :D

Attachments

• 063_d&b1.wav
    486,7 KB · Bekeken: 97
Origineel geplaatst door mansher
OK,wat willen jullie horen?Ik bedoel welke stijl etc.....Wat wil je er door horen?Ik heb hier nog wel wat analoog staan om er door te steken......

Stel maar voor,ik doe mijn best...................

Je moet er wel bij nemen dat ik een hum rond de 50hz heb omdat de powersupply aan vervanging toe is........

Laat maar horen.................
toen je 'm gekocht hebt had je wrschnlk toch de bedoeling om er zelf wat door te jassen, nee? laat gewoon horen wat jij ermee doet...

Hey Guys,

Niemand met nog requests?Laat anders maar komen......................:walker:

ok guys,

Komt er aan......Ik zal wel ff freestylen........................:eureka:

Back