SOLINA midi-kit, hoe en waar???

Ribbens

Nieuwkomer
Beste menschen,

Ik heb ee nsolina string-ensemble gekocht. Weet iemand iets over een midi-kit die je daar in kunt bouwen. Bestaan zo uberhaupt voor alle modellen???

Greetzzz,

Ribbens

Ik weet het niet zeker maar volgens mij had het wel iets te maken met een bepaald model.
Volgens mij staat er op marktplaats onder moog nog een advertentie van iemand die een midikit voor de strings heeft.

Op sonicstate staat bij de reviews van de solina ook een e mail adres van iemand die er een paar heeft gebouwd.
Ik weet niet of dit van de zelfde persoon is en weet ook niet of ze al verkocht zijn maar je kan het proberen.

sonicstate

Dank je heet merci

Dank je heet merci

Dank u dank u, ik heb de beste man gemaild, wie weet...
Maar ik denk dat het foute boel is; ik heb geen ledjes in mijn knoppen...

Tnx

Volgens mij kun je dit bij Musichouse laten doen

Veel te duur bij music house (zoals alles), hier is een adres war je het kunt laten doen voor een normale prijs, ze kunnen het ook bij alle SK series van yamaha trouwens.

studio@moregraphics.nl

ik hoop dat ze je kunnen helpen.

Origineel geplaatst door Grooveron
Veel te duur bij music house (zoals alles), hier is een adres war je het kunt laten doen voor een normale prijs, ze kunnen het ook bij alle SK series van yamaha trouwens.

studio@moregraphics.nl

Blijkbaar dezelfde persoon als uit mijn eerdere bericht...(van marktplaats)

Origineel geplaatst door OnAcid

Blijkbaar dezelfde persoon als uit mijn eerdere bericht...(van marktplaats)

Lijkt er wel op zijn erg goed die jongens ik heb hun interfaces zien werken echt goed.

ik zou toch geen midi kit inbouwen..waarom had je geen Kurzweil of een sample cd gekocht met solina, ipv dit klassiek instrument van zijn authenticiteit te ontnemen? !=(

Laatst gewijzigd:
ja ik zou er ook nooit midi in die van mij laten bouwen. Maar een sample van een solina is bijna niet mogelijk. Dan moet je bijna de kale golfvorm samplen en dan de chorus faken

Origineel geplaatst door Grooveron

studio@moregraphics.nl

In tegenstelling tot wat Grooveron beweerd, is het helaas niet mogelijk de SK series van Yamaha te midificeren met de door ons ontwikkelde midikit voor de Solina String Ensemble II. Het gaat hier om een klein misverstand. Zie onze website voor meer informatie over de Solina. www.moregraphics.nl/solina/

Laatst gewijzigd:
Back