[Shakeel & Bosch] Twilight_of_the_Frogs.mp3 [-PodXT-]

Shakeel

Ingeburgerd
Aloha,

Bosch en ik hebben weer een frogsong opgenomen.

Save as:

Twilight_of_the_Frogs.mp3

Bosch: 0:00 – 0:47
Shakeel: 0:48 – 1:06
Bosch: 1:07 – 1:25
Shakeel 1:26 – 1:45
Bosch 1:46 – end

Bosch' zen stukken zijn opgenomen met de Pod xt die hij heeft gewonnen tijdens de Paul Gilbert contest :mexico:

Rgrdz,

Shakeel & Bosch

greedo2-800.jpg

8)

Wat een cool stukkie muziek zeg!!! Jeetje wat kunnen jullie spelen. Die POD klinkt lekker trouwens.
DIt vind ik nou echt een nummer wat eruit springt m.b.t. originaliteit en muzikaliteit.

Greetz Erik

Inderdaad een virtuoos gitaarspel van beide. Meteen ook mijn minpunt, het is een beetje te veel van het goede. Pas het laatste stukje 1:46-end heeft muzikaal iets te vertellen. Je zou het iets meer moeten structureren als bvb een Joe Satriani of een Jeff Beck. Die maken ook zulke dingen maar leggen niet van begin tot end zozeer de nadruk op hun vingervlugge kunsten. Da's maar goed ook want anders valt dat niet eens meer op.
Het kan liggen aan mijn inferieure geluidsopwekking maar ik heb zo het gevoel dat de gitaren niet echt 'in' de mix zitten, eerder er 'op' gelegd. Ik ervaar het niet als een organisch geheel...

He hermax thanks voor je reactie 8)

Wat jij zegt zeggen ook velen anderen. We weten ook wel dat het '' freak '' gehalte er hoog is, maar dit is wat we cool vinden 8) We maken een backing, recorden en mixen alles in een uurtje ( 80% improvisatie ) en posten het dan.

Back