newbie vanuit California

dutchalltheway

Nieuwkomer
Hallo alemaal.....Mijn naam is Marcel, geboren/getogen Rotturdammur, maar sinds 5 jaar woonachting in Amerika, California. Ik maak muziek met mijn Evolution keyboard en Reason 2.5 software. Ik ben gestart met een Yamaha PSS680. Dan overgestapt naar de Roland E-70, gevolgd door de Roland E-86 denk ik. Module aangeschaft: Roland JV 1080.
Nu gebruik ik Reason 2.5....en denk niet dat ik ooit iets anders wil. Reason is perfect voor wat ik doe.

Als je de tijd hebt, schiet me dan eens een berichtje. Ik kijk er altijd uit om andere hobbyisten te ontmoeten :)

Tot horens...Marcel..AKA Dutchy.

Origineel geplaatst door omc
Welkom!

Hoe kom je erbij om daar te gaan wonen? Hoeveel graden is het nu?

:biertje:
vast warmer dan hier. brr....:doei:

:) dank jullie wel voor dit warm ontvangst. Mijn meisje is Amerikaans. Als het niet voor haar was, woonde ik nog steeds in Nederland-Rotterdam. Ik mis mijn kikkerlandje heel erg, en ik mis de broodjes kroket en drop. :)
De temperatuur op dit moment is laag...:) Het is koud, erg windig, maar droog en de zon schijnt.:)
Lekker weer om synthesizer te spelen....:)
Ik gebruik Reason 2.5 (binnenkort 3.0) van Propellerhead, met een Evolution-MK keyboard and Audiophile speakers....:)

Origineel geplaatst door dutchalltheway
en ik mis de broodjes kroket en drop. :)

En om je helemaal ziek te maken... Stroopwafels?
Amerikanen zijn er gek op, maar ze zijn bij jullie erg moeilijk te krijgen. Ik zend ze zo nu en dan zelfs naar Amerikaanse militairen in Iraq...

Wout

:)

Ennuh.. wáár in Californië ? Is nogal groot...

O ja, welkom! :biertje:

Ik laat wel weten als ik in de buurt ben, ken ik wat drop brengen. En brood met kaas, dat is er ook niet fatsoenlijk :D

:dj: "California dreamin'.."

Origineel geplaatst door Wout Blommers
En om je helemaal ziek te maken... Stroopwafels?
Amerikanen zijn er gek op, maar ze zijn bij jullie erg moeilijk te krijgen. Ik zend ze zo nu en dan zelfs naar Amerikaanse militairen in Iraq...

Wout

:)

Zucht...oh, ja.....hoe kon ik die vergeten...lekkere originele roomboter stroopwafels...yummy.....:) Goudse stroopwafels......:) ..

....en hoe is het daar met de koffie gesteld?

Idd wel wel een goede vraag. In engeland bijv verkopen ze koffie Americano die wel redelijk te drinken is. (lees: niet zo slap als engelse koffie waarbij je je eerst afvraagt of het geen thee is, aan de kleur te zien).

Origineel geplaatst door Zoidsity
Ennuh.. wáár in Californië ? Is nogal groot...

O ja, welkom! :biertje:

Ik laat wel weten als ik in de buurt ben, ken ik wat drop brengen. En brood met kaas, dat is er ook niet fatsoenlijk :D

:dj: "California dreamin'.."

geloof me....er is NIETS zo goed als oerhollandse kaas!:) de smaak van kaas hier komt niet eens dichtbij vergeleken met ons hollandse lekkernij.:)
..en ik woon in Yuba City....een vlieg op de map hier....30 minuten van Sacramento, 2uur van San Francisco.:)

Misschien hebben we hier onze import-kameraad gevonden mensen! ... Dutchalltheway kan fijn voor een mooi amerikaans prijsje spullen voor ons inkopen en als gift opsturen naar ons ... Hehe :duivels:

Maar evengoed: welkom en alvast een goed en gezond 2005!

Back