[progressive trance] Memories [met vocals]

Ja ik ben er nog steeds aan het sleutelen.
Ik ga een nieuwe edit maken waarin de stem beter tot zijn recht komt en toch nog wat boeiender en afwisselendere sfeer proberen te creeren.

Als ie klaar is, post ik m nog eens.

Lekker plaatje hoor!!
Vraagje,waarom heb je er nog niks mee gedaan(platenmij.)?

Hijs wel behoorlijk schel (lees vermoeiend) afgemixt. Ook de vocal klinkt een beetje alsof er teveel laag is weggedraaid.

idd de vocal mix mag beter.

en wat is dat toch met trance en reverbs van god-weet-hoelang ... voor mij mag het allemaal net iets meer in your face.

Zeg.. is dit nu de 'memories' die ik de laatste tijd veel op de radio hoor?

De track in deze thread is helaas offline.. anders was de vergelijking snel gemakt :)
Maar van wat ik ervan kan herinneren leek het er wel op..

Origineel geplaatst door SideFX
De track in deze thread is helaas offline.. anders was de vergelijking snel gemakt :)

hier staan Alan z'n tracks dus.. http://music.dimensional.nl/

mja.. dit is hem toch niet..
Had gekund :)

Wat gebeurt er allemaal in deze stoffige thread?

Mijn memories zijn nog nooit op de radio geweest zover ik me kan herinneren. 8o)
En die opmerkingen over het schelle mixen en vermoeiend geluid zijn helemaal terecht.

Ik ben er achter gekomen (met dank aan FUSE :biertje: ) dat ik te weinig controle over mijn midi-tracks (wat mixing en equalising betreft) heb, en ik had teveel randapparatuur over mijn eindmix zitten, waardoor alles een grote put van reverb werd.
Tegen de tijd dat mijn nieuwe investering (01v96 :halleluja ) rond is, ben ik van plan sommige oude nummers opnieuw onder handen te nemen. Memories zal daar zeker een van zijn, wellicht dat Martine ook nog eens opnieuw wil komen zingen (t zijn nu ongeveeer 6 verschillende zang-takes achter elkaar geplakt)..

En ja mijn tracks staan nu inderdaad allemaal op

http://music.dimensional.nl

Origineel geplaatst door Sirrom
Lekker plaatje hoor!!
Vraagje,waarom heb je er nog niks mee gedaan(platenmij.)?

Om hier ook nog op te reageren:

Volgens sommige 'kenners' van een niet nader te noemen uitgeverij moet de huidige trance veel 'agressiever' zijn..
Wat ze daar precies mee bedoelen kunnen ze me niet uitleggen, maar dan zouden ze daadwerkelijk nog feedback geven ook, op demo's die ik opstuur. Waarschijnlijk een distortion over de eindmix en t is n hit :gaap:

De tijd van demo's opsturen naar zogenaamde 'platenmaatschappijen' (de meeste plm. zijn op winstbejag ingestelde parasieterende muziekindustrie kapotmakende eenheidsworst creerende prutsers) opsturen heb ik wel bijna gehad. Misschien komt t ooit nog wel goed met mijn vertrouwen erin, maar voorlopig nog niet. :r

Groetjes Alan

Vergelijkbare discussies

Back