Triphonius Z
naar het westen...
Ik ben eindelijk in de gelukkige omstandigheid dat ik nu wel centjes heb om spullen aan te schaffen, dus daar gaan we:
GEZOCHT:
- een drumdoos met een trig out waarmee ik de arpeggiator van mijn Mono/Poly kan aansturen (Korg KR55 of Korg KPR77 zou ideaal zijn), max. 200 a 250 euro.
- een sampler, maar met toetsen en midi. Ouwe meuk is een pre (een Mirage, een Casio FZ1, een X7000 etc: eerste generatie 12 bits keyboard samplers met leuke filters en lo-fi sounds), ook hier max. 200 a 250 euro.
eventueel:
- een Korg Polysix, in goede staat en met vervangen batterij. Maar dit enkel pas als ik mijn AX73 heb weten te verkopen/ruilen.
Eventuele ruilwaar:
- Akai AX73: 6 stemmige polyfone synth met VCO's en MIDI(!). Klinkt erg ranzig!
- DX200: een DX7 in een doosje met draaiknoppen.
Graag een PBtje als je iets hebt!
GEZOCHT:
- een drumdoos met een trig out waarmee ik de arpeggiator van mijn Mono/Poly kan aansturen (Korg KR55 of Korg KPR77 zou ideaal zijn), max. 200 a 250 euro.
- een sampler, maar met toetsen en midi. Ouwe meuk is een pre (een Mirage, een Casio FZ1, een X7000 etc: eerste generatie 12 bits keyboard samplers met leuke filters en lo-fi sounds), ook hier max. 200 a 250 euro.
eventueel:
- een Korg Polysix, in goede staat en met vervangen batterij. Maar dit enkel pas als ik mijn AX73 heb weten te verkopen/ruilen.
Eventuele ruilwaar:
- Akai AX73: 6 stemmige polyfone synth met VCO's en MIDI(!). Klinkt erg ranzig!
- DX200: een DX7 in een doosje met draaiknoppen.
Graag een PBtje als je iets hebt!