MPC3000 of MPC3000LE

Status
Please reply by conversation.

conso

Fold it
Een maatje van me zoekt een zowel in technisch als optisch uitstekende Akai MPC3000 of 3000LE al dan niet met uitbreidingen.

*Voor alle duidelijkheid: deze strakke bakken leveren (ook hier) tegenwoordig ongeveer zo'n € 1.000 -soms iets meer- op. Geen idiote vraagprijzen dus svp! :halleluja

Een MPC3000(LE) in goede staat voor €1000,- ? Ik ben het nog niet tegengekomen in NL. Je ziet ze sowieso niet zo gek veel te koop hier, en als je ze al tegenkomt gaan ze altijd wel 'n paar honderd euro duurder weg dan dat. Maar goed: succes!

Nee, ik wilde zeggen: op dit forum. En ik heb er ook een paar op andere marktplaatsen zien weggaan.

Maar goed, wat heeft dit voor zin? Die vriend zoekt er een voor ongeveer die prijs; en wie er voor die prijs een wil aanbieden wil kan dus reageren. Da's de boodschap. En die lijkt me helder, toch? :eureka:

"the company heeft hem misschien nog wel "

Vermits die hier bijna nooit aanwezig is, is de kans klein datie reageert. Dus mail em ff

I stand corrected. Valt me enorm mee, ik dacht dat ze echt voor woekerprijzen gingen, 1500 euro of meer. Maar 1100 moet lukken dus, en als je geluk hebt 1000. Relaxed.

Als iemand me nu komt vertellen dat je 'n SP1200 ook voor 1000 euro of minder kan krijgen dan word ik helemaal blij!

Re: MPC3000 of MPC3000LE

Even terug naar het begin :dubbel: :

Origineel geplaatst door conso
Een maatje van me zoekt een zowel in technisch als optisch uitstekende Akai MPC3000 of 3000LE al dan niet met uitbreidingen.

*Voor alle duidelijkheid: deze strakke bakken leveren (ook hier) tegenwoordig ongeveer zo'n € 1.000 -soms iets meer- op. Geen idiote vraagprijzen dus svp! :halleluja

Schoon

Schoon

MPC3000 of MPC3000LE

*Voor alle duidelijkheid: deze strakke bakken leveren (ook hier) tegenwoordig ongeveer zo'n € 1.000 -soms iets meer- op. Geen idiote vraagprijzen dus svp!

---------

En open voor je niet-relevante reacties en verhalen over de SP1200 svp zelf even een nieuwe thread.

Status
Please reply by conversation.
Back