Welke soft sampler te gebruiken?

Cquence

Stamgast
Omdat al mijn wav samples in verschillende directories staan, ben ik op zoek naar een vst sampler plugin die een goede import functie heeft (om hele directories te importeren).

Ik gebruik momenteel de exs24 van logic, waar ik op zich heel tevreden over ben.
Het mooie van de exs24 is dat je gewoon een selectie van een aantal wav samples kan maken, die hij importeert en vervolgens per sample op 1 key mapt. Dus stel: ik selecteer 12 hihat samples, die komen dan ook op 12 verschillende toetsen te staan.

Welke andere sampler kan dit ook automatisch?
Het zou me veel tijd besparen.

Als je zeer tevreden bent met die sampler van logic en die kan de samples importeren zoals jij wil, waarom zoek je dan nog een andere soft sampler?

don't fix what ain't broke!

Probleem is, dat ik niet hele directories in 1 keer kan importeren, maar telkens een selectie van samples.
Ik zoek dus eigenlijk een programma die hele directory structuren omzet naar patches.

Hmmm,ik werk al een tijd met kontakt nu, maar een directory in een keer als programm weergeven, dat heb ik bij kontakt nog niet aangetroffen, maar het kan zijn dat ik het verkeerd doe?

recycle van proppellerhead :halleluja

vraag 1:
Waarom zou je een hele directory willen inladen?

vraag 2:
hoe vaak komt dat voor?

vraag 3:
Hoeveel samples wil je in een nummer zetten?

Origineel geplaatst door d.j.conflict
Hmmm,ik werk al een tijd met kontakt nu, maar een directory in een keer als programm weergeven, dat heb ik bij kontakt nog niet aangetroffen, maar het kan zijn dat ik het verkeerd doe?

Dan moet je in de browser van kontakt al je samples van je directory selecteren en in een keer in je program slepen

Back