DB Factory feat Michy - Big Big World

artists-choice

Ouwe rot
Nah mensen,

Loop nu al een tijdje rond te kijken op dit forum en vind het een zeer hulpzaam forum voor een producer.
Ik ben van beroep audio engineer en zit hoofdzakelijk in de dance, trance & partydance.

Aangezien hier op het forum zeer veel underground music word aangeboden, wil ik eens wat commercieels aanbieden.
Het is een 2e track van Db Factory feat Michy.
Hij zal helaas niet op single worden uitgebracht maar we willen hyem toch zoveel mogelijk verspreiden.
Het is een partydance plaatje dus denk dat vele het niet hun stijl vinden (met alle respect).

http://home.planet.nl/~stelt684/promo/bigbigworld.mp3

het is gemaakt in het programma Protools LE 6.7
Zang is opgenomen met een röde NT-1 condensator mic en alle compressors EQ's zijn wan Waves.

Meeste sounds komen uit reason 2.5 behalve de bas, die komt uit de albino 2.0

Nah hoop dat jullie er wat aan hebben en hoor graag reacties tegemoet komen.

Met vriendelijke groeten

Laatst gewijzigd:
nou.... niet echt orgineel dit had ik een paar jaar geleden ook al geprobeerd en als dit op singel uit zou komen zou niemand volgens mij zijn geld er aan verspillen;) ik vindt er in ieder geval niks aan. Zeker de melodie sound niet die kan veeeeeeeel mooier.

maar toch respect:D

Na dit gehoord te hebben verlang ik naar een nummertje van Rage Against The Machine - Killing in the name off

Dit komt omdat dit aangeboden nummer geheel niet in mijn straatje past...desondanks zal het voor een enkeling zeker niet slecht klinken.

Wat zonde.

Het is goed geproduceerd. daar is niks op aan te merken.
Maar cheesier dan dit kan bijna niet. Ik krijg er rillingen en kromme tenen van en MOEST het gewoon uitzetten.

Probeer je talent alsjeblieft anders in te zetten.

Wouter.

Origineel geplaatst door NiFF
Wat zonde.

Het is goed geproduceerd. daar is niks op aan te merken.