Mensen voor samenwerking

Maks

Gromit the Evil Operator
Hi
Ik ben van antwerpen, en naast drummen ook nog bezig met het al dan niet in groep produceren van leuke dingetjes, en heb wel zin om er nog iets bij te doen...
Geen mensen hier die zin hebben om iets leuks uit de grond te stampen? stijl kan veel zijn... ik ben echt iemand die kan zeggen dat hij voor véél te vinden is, als het maar goed klinkt. We komen vast iets overeen...
Shoot me a PB, of doe uw voorstellen hier...

Ik denk dat je toch wat meer uit de school moet klappen met je ideeën voor je reactie's kunt verwachten. Geef bv. eens een goede reden waarom iemand nou juist met jou samen de studio in moet duiken. Wat kan diegene van jou verwachten?

Je moet het natuurlijk wel een beetje aantrekkelijk maken. :)

Origineel geplaatst door omc
Ik denk dat je toch wat meer uit de school moet klappen met je ideeën voor je reactie's kunt verwachten. Geef bv. eens een goede reden waarom iemand nou juist met jou samen de studio in moet duiken. Wat kan diegene van jou verwachten?

Je moet het natuurlijk wel een beetje aantrekkelijk maken. :)

aan reacies geen gebrek hoor;)

nee, hou mezelf liever (nu) nog een beetje vaag teneinde zeker geen mensen te beletten te reageren. je bekomt vanalle verschillende reacties, en je kan ze rustig benaderen en uitzoeken..

wel vooruit.... deze winnen jullie:P

Ik hou zowel van 'guys-behind-equipment'-setups als live-setups met muzikanten, of een combinatie.
ik ben zelf drummer, en daarnaast ook bezig met programming, sequencing, sampling...
ben bezig met vanalles, letterlijk van jazz tot drum 'n bass en alles daartussen en rond.

ik zoek er nog iets extra bij, met gemotiveerde mensen. doe je voorstel zou ik zeggen.

ben zelf de laatste tijd weer lekker veel op m'n basgitaar aan het j(r)ammen... delay-wahwah-distortion-bass-synth.. achtig werk... (des te meer fx des te beter)

lijkt me wel tof iets experimenteels te doen... liefst met live drummer!

kom zelf uit breda, dus da's nog wel aan te coursen :)

Ondanks de vele reacties ben ik nog niet echt iets tegenkomen waarvan ik denk: this is it. buiten enkele die wel leuk lijken, waar ik nog mee aan het kennismakingsmailen ben:)

Maw, ik ben dus nog opzoek naar mensen om iets nieuws op te starten. Aarzel dus niet om te reageren... Ik zoek wel mensen die er stevig voor willen gaan.

Ik zal er even bijzeggen dat ik altijd opensta voor vanalles. Ik ben altijd in de aanbieding voor dingen... Zoek dus bijvoorbeeld een drummer om je live- of dj-set te verrijken? Iemand voor een remixje? ...aarzel niet...

..sorry hoor maar je zal ongetwijfeld goed kunnen drummen maar mensen enthousiasmeren blijt nog wel een uitdaging voor je. En dan druk ik me voorzichtig uit.

Origineel geplaatst door Ensemble
..sorry hoor maar je zal ongetwijfeld goed kunnen drummen maar mensen enthousiasmeren blijt nog wel een uitdaging voor je. En dan druk ik me voorzichtig uit.

mag je vinden... geen probleem
Het is van tijd goed gewoon met facts over de baan te komen, en de Happy Yappy even achterwegen te laten...
theekransje?

Tja,
je blijft dan ook heel erg op de vlakte....
Je vroeg mij uit over vanalles, maar ik zat ook wel met wat vragen over hoe jij dat ziet in de praktijk. Zonder antwoord overigens. Vind ik niet bevorderend voor een eventuele samenwerking.

Denk als in een vacature en zoek dan niet pro active medewerker, de duizendpoot die in alles een uitdaging ziet, het manusje van alles, in bezit van eigen vervoer..

Maar maak er een mooie ad van zodat je mensen triggert, hen aanspreekt.
Iets wat je nu duidelijk niet doet.

Dit is post 2345 btw :)

Wat kan jij eigenlijk?
Hoeveel bier is er eigenlijk bij jou?
Wat voor gier heb je?
Komen er ook chicks?
Kom ik naar jou of jij naar mij? Jij hebt alleen maar een lappertop zo te zien! :D

Origineel geplaatst door demian
Denk als in een vacature en zoek dan niet pro active medewerker, de duizendpoot die in alles een uitdaging ziet, het manusje van alles, in bezit van eigen vervoer..

Dit is post 2345 btw :)

Wat kan jij eigenlijk?
Hoeveel bier is er eigenlijk bij jou?
Wat voor gier heb je?
Komen er ook chicks?
Kom ik naar jou of jij naar mij? Jij hebt alleen maar een lappertop zo te zien! :D

aan deze post heb ik geen fluit.... post dan liever niet...

Origineel geplaatst door hermax
Tja,
je blijft dan ook heel erg op de vlakte....
Je vroeg mij uit over vanalles, maar ik zat ook wel met wat vragen over hoe jij dat ziet in de praktijk. Zonder antwoord overigens. Vind ik niet bevorderend voor een eventuele samenwerking.

ik heb al je post toch netjes beantwoord bij mijn weten?:erm:

Origineel geplaatst door Maks
aan deze post heb ik geen fluit.... post dan liever niet...

genoeg mensen voelden zich blijkbaar getriggerd, dat bleek uit de vele pb's al.... toch bedankt...

Back