actionHank
www.n00b.nl
ja dat lees je goed, -2(min twee
) dagen oud. kheb namelijk een A-station gewonnen! als het goed is krijg ik die donderdag binnen
komt voor mij heel goed uit want nu hoef ik waarschijnlijk mijn micro q niet te verkopen
kheb immers al een nova dus een a-station is voor mijn setup een beetje overbodig.
kheb een beetje rondgeneusd en nieuw kost tie rond de 680 euro, dus ik dacht dat 620 euro toch wel een goede prijs is voor iets dat nog geen dag oud is
en helemaal nog niet uit de doos zal worden gehaald met als het goed is 12 maanden garantie. 60 euro eraf is toch zeker meer als 120 piek, is niet verkeerd dacht ik zo.
zoals eerder gezegd zal ik hem niet uit de doos halen dus als ik zeg nieuw bedoel ik ook nieuw
oh en nog iets, a.s weekend ben ik een weekendje weg dus als t een beetje lang duurt voor dat ik reageer weet je waardoor het komt
) dagen oud. kheb namelijk een A-station gewonnen! als het goed is krijg ik die donderdag binnen
komt voor mij heel goed uit want nu hoef ik waarschijnlijk mijn micro q niet te verkopen
kheb immers al een nova dus een a-station is voor mijn setup een beetje overbodig.kheb een beetje rondgeneusd en nieuw kost tie rond de 680 euro, dus ik dacht dat 620 euro toch wel een goede prijs is voor iets dat nog geen dag oud is
en helemaal nog niet uit de doos zal worden gehaald met als het goed is 12 maanden garantie. 60 euro eraf is toch zeker meer als 120 piek, is niet verkeerd dacht ik zo.zoals eerder gezegd zal ik hem niet uit de doos halen dus als ik zeg nieuw bedoel ik ook nieuw

oh en nog iets, a.s weekend ben ik een weekendje weg dus als t een beetje lang duurt voor dat ik reageer weet je waardoor het komt