Yamaha plus atari koopje!

VlEen

Ouwe rot
Te koop: yamaha djx keyboard (de blauwe) om te bouwen zodat je alle geluiden uit de cs1x tot je beschikking hebt. atari mega st 1 (computer monitor toetsenbord muis cubase 3.01 officiele versie met orginele key voor in de atari. in doos. alles in 1 koop !!! 750 euro

Op interface...snel reageren!

Sjesus, je moet wel een halve randdebiel zijn wil je daar in trappen...

Omg zeg....melden bij de admins zou ik zeggen. Is gewoon pure zwendel.

ik ben de trotse nieuwe bezitter van een atari met een djx keyboard. gisteren gekocht!

prima dingetje hoor. niks mis mee. ik moest er nog even een kroonsteentje aanzetten en nou gaat hij als een tiet!

ik probeer nu reaktor te installeren, maar mijn installatiecd past niet in de atari. weet iemand waar de cd opening zit?

alvast bedankt,
wouter.

Origineel geplaatst door NiFF
ik ben de trotse nieuwe bezitter van een atari met een djx keyboard. gisteren gekocht!

prima dingetje hoor. niks mis mee. ik moest er nog even een kroonsteentje aanzetten en nou gaat hij als een tiet!

ik probeer nu reaktor te installeren, maar mijn installatiecd past niet in de atari. weet iemand waar de cd opening zit?

alvast bedankt,
wouter.

Woeehaaa!!! :mega: :D

Inderdaad wat een afzetterij... zou wat mij betreft ook strafbaar moeten zijn zoiets! :smeris:

Die meuk wordt tegenwoordig onderhand gratis weggegeven!!!

Origineel geplaatst door Acidfever
Omg zeg....melden bij de admins zou ik zeggen. Is gewoon pure zwendel.

Wat is hier zwendel aan? :confused:

zwen·del (de ~ (m.))
1 het zwendelen, bedrog => fraude

Eh... https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=38788 :D

Maar serieus, dat iemand iets te duur aanbiedt staat hem vrij. In dit geval is het wel belachelijk overpriced trouwens.
Als er pertinente onzin wordt verkocht (zoals het DJX->CS1x ombouw verhaal mij in de oren klinkt) is dat ernstiger.
Weet iemand of dit inderdaad onzin is, of dat er waarheid in schuilt?

(EDIT) Hmmm:

But, the yamaha engineers included all the sounds, but made them so
you had to use sysex and program changes to get to them. I saw the info
about how to do this in a past (proabably over 12 month ago) Future Music,
although I'm sure sombody's got them posted on the net.

Origineel geplaatst door Hanz
Als er pertinente onzin wordt verkocht (zoals het DJX->CS1x ombouw verhaal mij in de oren klinkt) is dat ernstiger.
Weet iemand of dit inderdaad onzin is, of dat er waarheid in schuilt?
er worden toch los van die boards verkocht? kweet niet of de DJX als compatible host kan dienen... of zoiets...

Kan nog gekker, ook op IF. :

Sorry hoor, maar als deze tillers de markt gaan verzieken, kon ik wel eens heel rijk worden als ik mijn shit ga verkopen 8o)

Te koop: Roland EG-101 Groove keyboard. In zeer goede staat, weinig gebruikt. Met Nederlandstalige handleidingen.Met ingebouwde sampler.

27 december 2004 Prijs: € 575,-

Back