griezelfilm tune

nou, ik vind niet dat je "te ver" bent gegaan hoor... misschien ligt dat aan het feit datik zelf de laatste tijd veel met vage jazz-accoordjes bezig ben, maar ik vind dat dit wel moet kunnen!

van mij mogen er nog wel wat industriële fx-geluiden bij... verder klinkt het best cool 8D

cheche

cheche

:duivels: :duivels: :duivels: :duivels: :duivels:
de eerste minuut vind ik wel de spannendste maar ja, ik zie de bebloedde messen en bange halfblote pubermeisjes er ook niet bij natuurlijk.
Nee, serieus, het is een goed stukkie muziek, het gitaartje is volgens mijn simpele geest het leukst!

ik vind het wel een vet stukje geluid, alleen echt spooky vind ik het niet. Ik vind het eigenlijk best lekker loungy zelfs 8)
Ik denk dat je wel wat meer met volume verschillen kunt doen om het geheel wat dramatischer te maken; crescendo`s, remolo`s etc Maar verder klinkt het erg cool :)

zeer geslaagd...ik had t wel mooi gevonden als er later nog een drum bij was gekomen

dank voor de reactie!!

dank voor de reactie!!

Trigg:>>goed idee die industr. fx geluiden>>thx!

Synthesizer11:>>de arps zijn inderdaad nogal weird>>thx!

VL7:>>ik had van de week per ongluk de TV show aan met Ivo Niehe met het geluid uit en deze track eronder>>best griezelig>>thx!

Phony:>>loungy>>interesant het is maar net hoe je lounged dat is heel persoonlijk>>verder remolo's en crescendo's
klikt interesant maar ik weet niet de precieze betekenis van deze atributen in de muziek theorie>>wellicht kan je daar wat meer over kwijt>>ben nooit te oud om te leren>>thx!

Dilago:>>goed idee die drum heb wel met drumloops zitten klooien maar op een of andere manier vond ik het niet voegen misschien wat timpani roffels op spannende momenten ofzo>>thx!

Back