Dag allemaal.
Heb me vandaag aangemeld.
Laat ik me even voorstellen.
Liquid Phonkalist is de naam.
Producer, Live Artiest, intermediare en Europese workshop promotor voor The Moses Avalon Company.
Ik zit al bijna 8 jaar in de entertainment cq muziek industry. De reden waarom ik mij op dit
forum heb aangemeld is om de kennis die ik in de loop der jaren, dankzij intensief netwerken
heb vergaard met jullie te delen. Uiteraard moet men wel hiervoor intresse hebben.
Ook in de muziek industry draait alles om INFORMATIE.
Er zijn heel veel dingen waar men rekening mee moet houden, om maar enigzinds gehoord te worden.
Daar ik mij al jaren richt op het buitenland (Nederland is tenslotte maar klein) met mijn muziek,
zijn er toch veel verschillen tussen landen wat betreft muziek en denkwijze van mensen.
Zoals je kunt voorstellen is het tekenen van een contract bij WB (Warner Brothers) in de U.S,
anders dan het tekenen van een contract bij een middelmatig label in Nederland.
Als muzikant (en je hebt ambities) moet je je product over zoveel mogelijk landen verspreiden.
Dit alles om eerder "gehoord" te worden.
Wat je ondermeer op mijn site kunt aantreffen:
-Interviews met mensen die in en achter de schermen van de muziek, film en entertainment indutrie werken.
-Submitting your music for Films, Movies, Videogames, TV series, DVD specials, etc.
-Marketing your Product (read music).
-Networking your product (read music).
-Sending in demo's.
-Tips and Tricks to survive.
-Meer interviews, tips and advies en Industry Opportunities in 2005.
Mocht je meer informatie willen omtrent mijzelf of algemene NUTTIGE informatie omtrent
de muziek industry willen weten, dan ken je mijn site bezoeken LIQUID
Of je kunt reageren op dit bericht of je kunt mij een email sturen.
Met vriendelijke groet
Liquid
Heb me vandaag aangemeld.
Laat ik me even voorstellen.
Liquid Phonkalist is de naam.
Producer, Live Artiest, intermediare en Europese workshop promotor voor The Moses Avalon Company.
Ik zit al bijna 8 jaar in de entertainment cq muziek industry. De reden waarom ik mij op dit
forum heb aangemeld is om de kennis die ik in de loop der jaren, dankzij intensief netwerken
heb vergaard met jullie te delen. Uiteraard moet men wel hiervoor intresse hebben.
Ook in de muziek industry draait alles om INFORMATIE.
Er zijn heel veel dingen waar men rekening mee moet houden, om maar enigzinds gehoord te worden.
Daar ik mij al jaren richt op het buitenland (Nederland is tenslotte maar klein) met mijn muziek,
zijn er toch veel verschillen tussen landen wat betreft muziek en denkwijze van mensen.
Zoals je kunt voorstellen is het tekenen van een contract bij WB (Warner Brothers) in de U.S,
anders dan het tekenen van een contract bij een middelmatig label in Nederland.
Als muzikant (en je hebt ambities) moet je je product over zoveel mogelijk landen verspreiden.
Dit alles om eerder "gehoord" te worden.
Wat je ondermeer op mijn site kunt aantreffen:
-Interviews met mensen die in en achter de schermen van de muziek, film en entertainment indutrie werken.
-Submitting your music for Films, Movies, Videogames, TV series, DVD specials, etc.
-Marketing your Product (read music).
-Networking your product (read music).
-Sending in demo's.
-Tips and Tricks to survive.
-Meer interviews, tips and advies en Industry Opportunities in 2005.
Mocht je meer informatie willen omtrent mijzelf of algemene NUTTIGE informatie omtrent
de muziek industry willen weten, dan ken je mijn site bezoeken LIQUID
Of je kunt reageren op dit bericht of je kunt mij een email sturen.
Met vriendelijke groet
Liquid