Artists Support Asia – Hulp nodig!

matt second

acid management
Staff member
Artists Support Asia – Hulp nodig!

Iedereen heeft ondertussen wel gezien en gehoord wat er in Azie is gebeurd. Een aardbeving, gevolgd door vloedgolven hebben geresulteerd in tienduizenden doden, tienduizenden gewonden en miljoenen daklozen. Nu, twee dagen nadat dit gebeurt is, begint de hulp goed op gang te komen. De organisaties die betrokken zijn hierbij hebben onze hulp nodig. Ze hebben onder andere geld nodig voor voedsel en andere voorzieningen.

Artists Support Asia roept artiesten en bands op om te helpen op hun eigen manier. Draag een track bij; Een oud nummer, een nieuw nummer of zelfs een nummer speciaal hiervoor geschreven. We zullen deze tracks verzamelen en uitgeven als verzamelcd-r’s. Alle opbrengsten zullen worden gedoneerd aan het Internationale Rode Kruis.

Artiesten en bands! Wil je helpen? Doe nu mee! Ga naar http://www.artistssupportasia.org/forum/ om aan te geven dat je wilt helpen. Laten we een statement maken! Laten we de wereld tonen dat onafhankelijke artiesten ook om de wereld geven! Laten we geld ophalen om de mensen getroffen door deze ramp te helpen.

Bericht door een moderator:

Graag geen discussies omtrent de ramp zelf. We willen alleen deze aankondiging plaatsen om de hulp aan Azie te steunen.

Bedankt!

Bedankt!

Bedankt voor de steun aan dit project. Ik hoop dat we echt veel geld op kunnen halen voor de getroffenen!!!!!

(In Belgie is dat op rek nr 000-0000012-12)

Mooi initiatief!
Ik zit toch thuis, ga direct proberen iets te maken...

Werken de Buma/stemra etc ook mee?
Anders wordt het een nieuwe nummertje componeren voor de mensen die al aangemelde tracks wilden insturen.

Origineel geplaatst door fuse
Werken de Buma/stemra etc ook mee?
Anders wordt het een nieuwe nummertje componeren voor de mensen die al aangemelde tracks wilden insturen.

Ik heb nog geen contact gehad met de BUMA hierover. Het is inderdaad zo dat ik liefst de BUMA zo veel mogelijk wil omzeilen omdat dat nogal wat papierwerk is allemaal.

Ik ben bezig met een 'agreement' maken die de artiesten moeten tekenen, waarop ze aangeven dat voor de track geen Buma-gelden betaald hoeven te worden. Uiteraard zal ik hier ook nog even rechtstreeks met de Buma over bellen van de week, om te kijken of er iets te regelen is in het geval de artiest een reeds aangemelde track wil insturen.

dob: ook niets mis mee natuurlijk :)

maar het zit in de aard van het beestje om (meer) te geven als er ook iets voor terug komt. en hopelijk zal dit helpen.

Een vergelijkbaar project destijds met de ramp in Enschede heeft er voor gezorgd dat we meer dan 1000 dollar ophaalden door compilatie cd's te verkopen.

En uiteindelijk komt het dus ook bij giro 555 terecht. Dat is waar ik het geld naartoe stort.

Origineel geplaatst door Stefan
dob: ook niets mis mee natuurlijk :)

maar het zit in de aard van het beestje om (meer) te geven als er ook iets voor terug komt. en hopelijk zal dit helpen.

Een vergelijkbaar project destijds met de ramp in Enschede heeft er voor gezorgd dat we meer dan 1000 dollar ophaalden door compilatie cd's te verkopen.

En uiteindelijk komt het dus ook bij giro 555 terecht. Dat is waar ik het geld naartoe stort.

nix ten nadele van je initiatief, maar gezien het feit dat het hier al 2 jaar duurt voordat er nog steeds geen synthforum compilatie-CD is gekomen, en belangrijker: als je met 20 mensen allemaal 50 euro stort je binnen 10 minuten op 1000 euro zit, is giro 555 niet zo'n gek plan

Precies ! En als je daarnaast ook nog een track hebt die je ter beschikking wilt stellen, dan kan er uit de verkoop van de muziek ook nog een extra bedrag op 555.

Origineel geplaatst door olafmol
nix ten nadele van je initiatief, maar gezien het feit dat het hier al 2 jaar duurt voordat er nog steeds geen synthforum compilatie-CD is gekomen, en belangrijker: als je met 20 mensen allemaal 50 euro stort je binnen 10 minuten op 1000 euro zit, is giro 555 niet zo'n gek plan

maar waar een wil is...

bovendien is er een verschil. we gaan in eerste instantie uit van cd-r, niet van cd. hierdoor is een release snel geregeld. en geloof me, ik heb een project als dit dus al eerder gedaan (Artists Support Enschede) en toen hebben we dus ook ruim 1000 dollar opgehaald uiteindelijk.

Ik zag op de voorpagina van synthforum ook al een oproep staan om geld over te maken naar 555. :okdan:

Back