Zo dan

Octagen

Lid van
:doei: Hallooooo

Dit forum is echt heel vet...:okdan:

Browse er al een tijdje ongeregistreerd door, maar door mijn plannen voor nieuwe synths heb ik toch de kriebels gekregen en gereg'd. :W

ik ben ook DJ :dj:
Net Geslaagd HAVO :geslaagd:

ik zit al een jaartje of 15 in de muziek (pianoles etc) en 5 jaar maak ik nu eigen muziek in de stijl progressive-/trance

Nou dan.... nogmaals :halleluja:

MASSUL :erm: :W

hee paul

hee paul

da's paul, ik ben joris (wij kennen elkaar al)

ben het eens over dat dit een vet forum is...

ben geen dj, heb mun vwo nog niet...

maar ik maak progressive house, compleet reason based, en wil wat aanschaffen...

dus ook :halleluja

laat me adden dat ik niet zo heel veel stuff bezit, net als die supergekken hier :{

Alesis Q4 Quadrasynth (rackversion)
Roland JV1010 (rackversion)
Oud keyboardje (Technics KN 650)
Korg X5

Maar gebruik NOG alleen software-based sequencing etc... zoals
Reason
Fruityloops
(:erm:)

En binnekort krijg ik een Roland JP8000 *D en hoop hier verder het Midi gebeuren te leren..:peukie:

Grtz

Paul aka Octagen

ik ben niet gek
nouja misschien :)

goed opgemerkt :D

goed opgemerkt :D

we hebben laatst een paar producties gemaakt en gaan binnenkort onder het nieuwe project Crispy Lemons nieuwe shit produceren... kijken wat ervan komt...

we zitten beiden boordenvol ideen en Internet is het medium om via software te co-producen *D

als er iets is laten we het horen! ;)

:biertje:

...en Internet is het medium om via software te co-producen

Lachen.. hoe gaat dat bij jullie precies in zijn werk ? Mp3'tjes opsturen naar mekaar.. of hele reason/fruityloops/cubase/nuendo/whatever bestanden aan mekaar doormailen ?

.rns

Reason files via ICQ/MSN transferren en ieder bouwt om de zoveel tijd iets verder en tweakt iets

zo bij onze vorige samenwerking is 1 reason-filetjes zeker 50x heen en weer geweest met best verbluffend resultaat en goede reacties....
*D :W

:biertje:

Zo heb ik ook ooit eens met iemand uit texas samengewerkt, gewoon Fruityloops files verzenden :)
Werk best aardig.

Ow en hartelijk welkom heren! enjoy your stay! :okdan:

Heeerlijk Nederlands in dit Forum. Ik zit haast automatisch in het engels te typen. Ik trouwens een beetje aan het klote met die vB-code, effe zien hoe m'n bericht er uit ziet

Re: hee paul

Re: hee paul

Origineel geplaatst door Joris
da's paul, ik ben joris (wij kennen elkaar al)

ben geen dj, heb mun vwo nog niet...

dus ook :halleluja

De ander was wel dj want die heeft zijn mavo, moet je tegenwoordig klaar zijn met school om dj te worden?

Welkom trouwens :doei:

Origineel geplaatst door STicKX
Zo heb ik ook ooit eens met iemand uit texas samengewerkt, gewoon Fruityloops files verzenden :)
Werk best aardig.
Ik heb ook wel eens met iemand uit Texas samengewerkt, en die kwam toch op de fiets naar z'n werk, dus ik vermoed dat-ie hier ergens woonde.

Origineel geplaatst door leo

Ik heb ook wel eens met iemand uit Texas samengewerkt, en die kwam toch op de fiets naar z'n werk, dus ik vermoed dat-ie hier ergens woonde.

Weet je zeker dat ie niet uit de "texaco" kwam fietsen ipv texas?

Back