Hoi allemaal, ben Tim [25] en nieuw op synth forum. Leuk dat dit forum bestaat en raar dat ik dat nu pas teweten ben gekomen... Ben in `muziek technologie` afgestudeerd, richtingen productie en compositie.Beschouw mezelf wel meer als een sessie muzikant. Speel nu zeker 18 jaar toetsen met veel band ervaring. Leidt een jam-Sessie Formatie/bedrijfje van 40 man. We geven in groepjes jams in verschillende stijlen en hebben mensen voor decor,management en video editing.
Verder werk ik veel in m`n home studio en arrangeer realtime bij andere producers.
Setup:
PC athlon18+ met Creamware Luna2, Kurzweil K2500XS, Roland VS 1680 hdrec., Roland JV 1080 4exp, Simmons patch bay, midiman2x2, Genelec 1029, Jamo power series, Amiga 1200/2000
Iedereen veel suc6 met zijn/haar bezigheden, ben vanaf nu vaker hier tevinden als dat ok is tenminste...
Ben geen echt doorgewinterde sound programmeur maar wellicht doe ik hier nog handige tips op...
groeten
Tim
Verder werk ik veel in m`n home studio en arrangeer realtime bij andere producers.
Setup:
PC athlon18+ met Creamware Luna2, Kurzweil K2500XS, Roland VS 1680 hdrec., Roland JV 1080 4exp, Simmons patch bay, midiman2x2, Genelec 1029, Jamo power series, Amiga 1200/2000
Iedereen veel suc6 met zijn/haar bezigheden, ben vanaf nu vaker hier tevinden als dat ok is tenminste...
Ben geen echt doorgewinterde sound programmeur maar wellicht doe ik hier nog handige tips op...
groeten
Tim
Laatst gewijzigd:
Welkom!!!