Twee fijne tracks!

anthonievos

Stamgast
Graag jullie mening advies over deze 2 tracks.
(niet helemaal finished kwa mix, mastering)

Clubtrance:
DJ Tony Foxx - Previous day (titel weer opnieuw gebruikt)
140 BPM
Gear: V en bass Station, Albino 2, Vanguard, nog een zooitje
Sample cd's

http://www.djtonyfoxx.com/sound/previousday.mp3

Hardhouse:
DJ Tony Foxx - X Style
145 BPM
Gear: V en bass Station, Albino 2, Vanguard, nog een zooitje
Sample cd's

http://www.djtonyfoxx.com/sound/xstyle.mp3

Alvast bedankt,

1e track : op het moment dat de hoofdlead erin komt (rond 1.50) zou ik starten met een compleet dichtgeschroefde lowpassfilter, en het vocal/formant effectje weglaten tot de 2e keer of zo. Ook vind ik de sweep rond 2.20 iet of wat misplaatst - 't wordt dan net iets te druk. Op 3.01 zou het geen kwaad kunnen als je een of twee maten extra wacht, met een roll na de breakbeat.

Voor de rest - klinkt fris, zou 't best goed doen! Je bent een hoop vooruitgegaan, vind ik :).

2e track : bas klinkt IMHO met iets teveel chorus, al is dat alleen in het begin zo, de rest mixt er soepel mee in. Ik zou ook de lead een octaaf hoger zetten en misschien wat meer laten snerpen (snelle ondiepe LFO op de pitch). Beetje portamento erop zou leuk zijn als experiment, evenals een goed vuile breakbeat rond 2.13 waarmee je de bridge wat kunt verlengen en wat meer kan opbouwen naar de climax. Wel een echte party-track.

Deze tracks zitten lekker in elkaar hoor. Thema's duren niet te lang en het gaat dus niet vervelen. Mooie sounds ook. Keep on going !!

-

-

hallowww..

K zag ff voor je luistere en een korte review geven ..

Previous Day:
die lead bij 0:40 vind ik zeer mooi klinke, ook leuke fx's gebruikt op de achtergrond om ut geheel op te vullen .. alleen komt bij mij de bassdrum niet goed door .. die staat beetje op de achtergrond vind k .. komt misschien omdat de lead te hard staat ..
(maar dat kan ook aan mijn geluidsinstellingen liggen)
1:50 - leuke melodie die je daar gebruikt ..
Daarna herhaalt het zelfde patroon zich eigelijk ..
Duurt voor mij een beetje lang .. maar ik vind het wel best professioneel klinke hoor ;)
mooi gemaakt

Dit hoorde eigelijk bij .:| DJ Tony Foxx - 2 Tracks |:.

Laatst gewijzigd:
Ik vind vooral het begin goed..

Waar hoort deze thread bij? :)

hehe. Was sowieso al een prestatie om op de link te klikken in het hoofdmenu...

Gasten bedankt voor jullie reviews,
Ik ben er thuis al druk mee bezig,
uiteraard horen jullie gauw weer het resultaat.

Thnx :)

en natuurlijk hoe meer reviews des te beter he!!!
*D

Back